Steaua – Chelsea a stârnit un interes uriaș în rândul microbiștilor din România. Dincolo de telenovela creată în jurul biletelor de acces la meci, subiect care a fost intens mediatizat, suporterii roș-albaștrilor se confruntă cu o altă problemă.
După modelul cluburilor mari din Vest, departamentul de marketing al Stelei a început să comercializeze materiale promoționale care să le aducă aminte fanilor de partidele celebre jucate de favoriții lor. Doar că roș-albaștrii încearcă să implementeze idei și metode occidentale având o bază prea puțin solidă.
Astfel, susținătorii formației din Ghencea nu vor mai avea acces la fularele promoționale (costau 35 de lei) create special pentru partida contra „Reginei Europei”, stocul fiind, ca și în cazul tichetelor, epuizat într-un timp record. Mai mult, biletesteaua.ro anunță că suporterilor care au apucat să efectueze comanda după finalul lunii februarie nu le vor fi livrate eșarfele alese.
„ANUNT IMPORTANT: DIN CAUZA NUMARULUI FOARTE MARE DE SOLICITARI, STOCUL DE FULARE A FOST COMPLET EPUIZAT. COMENZILE CE CONTIN FULARE PLASATE PANA PE DATA DE 01.03.2013 INCLUSIV VOR FI ONORATE.„, notează sursa citată.
Steaua – Chelsea se dispută pe 7 martie, de la ora 20:00. Partida va fi transmisă în direct de ProTV
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER