Marketingul dispare,** brandul Steaua se face PRAF! Becali renunță la 3 milioane de euro
Patronul Stelei a renunțat la o parte din magazinele pe care
echipa le avea în țară, urmând ca vânzarea de tricouri să se facă
doar la magazinul oficial de la club. Ultimul magazin închis este
cel din Centrul Comercial Unirea, magazin ce asigura 40% din
venitul total al vânzărilor clubului Steaua.
„Noi nu câștigăm când vindem un tricou, ieșim în pierdere
mare! Nu ne ajută deloc, ba mai rău, tot noi dăm bani ca să vindem
tricouri. Dacă facem un calcul, angajații, magazinele, chiria,
imprimarea materialului, tot ce inseamnă comercializarea
tricourilor ne costă mult mai mult decât ce reușim să
scoatem!”, a spus Gigi Becali la Gsp TV.
Închiderea departamentului de marketing este un plan mai vechi al
lui Becali, dar care a fost stopat în vara lui 2010 de Victor
Pițucă: „Nu se va închide nimic la marketing, nu se va închide
muzeul, nu se va închide magazinul pentru că eu vreau ca suporterii
să vină la stadion cu fulare, cu steaguri să fie atmosferă
frumoasă!”.
Conform unui oficial stelist, citat de Evenimentul Zilei, situația
de la club nu este deloc plăcută.
„Dacă echipa va pleca din Ghencea nu numai că își va pierde
identitatea, dar se va închide tot: și muzeul, și magazinul,
dispare tot marketingul. Deja bucătăresele și îngrijitorii de la
stadion au primit preaviz. Probabil, acum urmăm noi. Patronul n-a
înțeles că echipa vinde bine. În sezonul 2009-2010, clubul a
încasat numai din marketing circa trei milioane de euro. Peste două
milioane au reprezentat câștigul efectiv al clubului”, a
spus un oficial stelist pentru
evz.ro