Încasările magazinului vor fi folosite la organizarea coregrafiilor și deplasărilor galeriei Steaua va primi doar 1% din câștiguri, însă va dona și acești bani membrilor galeriei
Cel mai titrat club din fotbalul românesc nu are un magazin oficial cu produse care să-i poarte sigla. La Steaua, acest lucru nu a mai fost foarte mult timp o știre. ProSport v-a prezentat, în această primăvară, singurul loc din care fanii roș-albaștrilor mai puteau cumpăra astfel de materiale. În piața Drumul Taberei, ascuns de priviri, era singurul magazin (foto sus) partener FCSB care a supraviețuit după ce sediul central, de la stadionul Steaua, a fost închis. Cu toate acestea, startul noului sezon al Ligii I va produce o surpriză fanilor. Un proiect privat care va aduce la stadion un magazin mobil din care fanii vor putea cumpăra fulare, eșarfe, steaguri și alte astfel de produse cu emblema Stelei.
După ce Gigi Becali a închis departamentul de marketing care aducea anual în visteria clubului aproape două milioane de euro, Mihai Stoica a reușit să revitalizeze o mică parte din ceea ce înseamnă relația comercială dintre club și fani. Astfel s-a născut www.nord1995.ro, magazin on-line care va avea puncte de vânzare în zilele meciurilor. Afacerea este deschisă de suporterii de la Peluza Nord, iar pentru a reuși să mulțumească doleanțele celor care vin la meciuri s-a stabilit amplasarea de magazine mobile atât la stadionul Steaua, cât și pe Național Arena, în funcție de locul în care va juca echipa lui Reghecampf. Modalitatea de funcționare a magazinului este explicată de liderul Peluzei Nord, Gheorghe Mustață.
Membrii A.L.S.S au reducere la meciurile din Europa
„Am beneficiat de sprijin din partea clubului pentru a putea face acest magazin și pentru a putea oferi produse fanului stelist. Vom avea magazine mobile pe Ghencea și pe Național Arena, dar și în țară, acolo unde Steaua va avea meciuri. Încasările se vor duce la A.L.S.S, liga suporterilor steliști, și vor fi folosiți în interesul galeriei”, a mărturisit Mustață. Conform acestuia, clubul Steaua are, prin contract, dreptul la 1% din totalul încasărilor, însă și acești bani vor fi folosiți tot în interesul fanilor. „Acel procent va servi în organizarea deplasărilor din țară ale suporterilor. În plus, cine va fi membru cotizant la A.L.S.S va avea un discount de 20% pentru deplasările în Europa, la meciurile Stelei”. Cu prilejul lansării magazinului, Steaua și A.L.S.S dau startul unei noi practici care aduce clubul mai aproape de lumea civilizată. „Lunar vom avea întâlniri cu suporterii și unii dintre fotbaliști pentru sesiuni de autografe și poze, la magazinele mobile de la stadion. E prevăzut în contract”, a spus Mustață.
Ultrașii nu vor pe Național Arena
În ciuda faptului că șefii Stelei au decis că stadionul din Ghencea va fi folosit doar în situațiile în care nu se va putea juca pe Național Arena, ultrașii de la peluza Sud continuă protestele. Ieri dimineață, pe unul dintre gardurile ce împrejmuiesc Complexul Sportiv Ghencea, suporterii au scris mesajul „Arena v-a luat ochii, banii v-au luat mințile”. Trimiterea este spre Gigi Becali, cel care a mărturisit în repetate rânduri că organizarea partidelor Stelei pe cel mai mare stadion din țară îi aduce profituri mai mari decât dacă ar juca în Ghencea. În ciuda acestui protest, la casele de bilete bătea vântul, fanii manifestând o lipsă de interes pentru meciul de prezentare cu Litex, de mâine, ora 20:45.
Steaua este primul club din România care își lasă merchendise-ul pe mâna suporterilor. La Rapid s-a mai discutat despre așa ceva, dar Copos n-a acceptat
Prețurile biletelor pentru meciul cu Litex de mâine: 5 lei – peluze 10 lei – tribuna a II-a 15 lei – tribuna I 30 lei – tribuna 0 50 lei – fotolii
Amicalul Stelei cu Litex Loveci ce va avea loc mâine, ora 20:45, va fi transmis în direct de Pro TV
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER