Până acum au plecat doi sponsori, însă există informații că și alte companii nu vor să mai aibă brandul pe tricourile giuleștenilor sau în interiorul stadionului
Rezultatele proaste ale Rapidului din ultima vreme au făcut ca imaginea clubului să nu fie la fel de ofertantă pentru firmele care și-au pus brandul pe echipamentul giuleștenilor sau în interiorul arenei din Giulești. Astfel, de la începutul campionatului, nu mai puțin de 300.000 de euro a pierdut George Copos din cauza acestei probleme, suma fiind echivalentă cu clauza pe care ar fi încasat-o Neluțu Sabău în cazul în care ar fi silit să părăsească Grantul. Chiar ultimul meci pe care Rapid l-a pierdut în campionat, derby-ul cu Steaua, a făcut ca un sponsor să-și dorească să încheie colaborarea cu formația antrenată de Neluțu Sabău. Zilele trecute, respectiva companie a decis să plece de la echipă și, automat, să-și rezilieze contractul de publicitate estimat la aproximativ 150.000 de euro. Motivele insinuate de către aceasta se rezumă la locul neonorant în clasament pe care îl ocupă Pancu și compania, dar și viitorul incert al formației.
250.000 de euro este suma pe care Rapid o obține din contractul de sponsorizare cu Arsis
6 sponsori are în acest moment Rapid: Arsis, Dacris, BDT Vest, BDT Mazda, BDT, Rol.ro
4 milioane de euro este bugetul giuleștenilor pentru salarii
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER