Înfruntarea din Șos Ștefan cel Mare dintre Dinamo și FCSB a atras în fața micilor ecrane aproape un milion de telespectatori care au urmărit succesul la pas înregistrat de clubul lui Gigi Becali.
Dinamo a primit vizita lui FCSB într-un moment în care Flavius Stoican încearcă să închege o echipă care să se lupte cu succes pentru evitarea retrogradării. După ce în tur vicecampioana s-a impus cu un necruțător 6-0, de această dată diferența de pe tabelă a fost mai mică, fotbaliștii lui Toni Petrea reușind să câștige cu 3-0.
Cu toate că era de așteptat ca duelul să fie dezechilibrat, aproape un milion de români au ales să urmărească la televizor desfășurarea ostilităților din Șos. Ștefan cel Mare.
Dinamo a primit vizita lui FCSB duminică seara, meci pe care aproape un milion de români l-au urmărit din fața micilor ecrane. Audiența înregistrată de posturile TV care au transmis partida din Șos. Ștefan cel Mare a fost una peste media obișnuită, cu toate că meciul a fost difuzat în același timp cu show-ul Survivor, care a fost lider de audiență pe toate segmentele.
La nivel național, aproximativ 700.000 de români au urmărit întâlnirea pe Digi Sport, care s-a clasat în ierarhia generală pe poziția a patra, după Pro Tv, Antena 1 şi Kanal D. 181.000 de români s-au uitat la meci pe Look Sport Plus, pe când alți 63.000 l-au urmărit în direct la Telekom Sport.
În mediul urban, Digi Sport a stat chiar mai bine de atât, reușind să urce pe treapta a treia a celor mai vizionate posturi TV duminică seara, devansând-o pe Kanal D, unde a fost difuzată emisiunea Roata Norocului. Pe acest segment, unde lider de audiență a fost tot Pro TV grație show-ului Survivor, la Digi Sport s-au uitat 457.000 de oameni, în timp ce Look Sport Plus a avut 82.000 de telespectatori, iar Telekom Sport – 40.000.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER