Mitică, stăpânul „inelului” publicitar! Licitație pentru reclama de pe stadioane!** Vezi ce ofertă a primit LPF!

Bossul LPF a programat inițial ședința marți, ca ulterior să o
devanseze pentru a putea fi prezent în Austria, la partida Italia –
România. Astăzi, singurul punct pe care membrii Adunării Generale
îl vor dezbate va fi legat de oferta pe care firma omului de
afaceri Horațiu Nicolau o va face pentru gestiunea inelelor
publicitare de pe arenele din Liga I.

Oferta pe care a pregătit-o fostul șef de la Telesport, de 9
milioane de euro pe trei sezoane pentru drepturile de publicitate
de pe inelul stadioanelor, va fi prezentată astăzi cluburilor din
Liga I în Adunarea Generală a LPF. Mai exact, acesta va fi singurul
subiect de discuție al ședinței! „Pot să fac câte Adunări Generale
vreau eu, dacă sunt în interesul cluburilor! Aceasta e o propunere
financiară și, dacă va fi aprobată, atunci se vor încheia contracte
individuale cu cluburile”, a explicat Dumitru Dragomir. În prezent,
afacerea este gestionată de firma Sport Evolution Group (SEG),
acuzată de adversari că e susținută de Ionuț Lupescu.

SEG:
„Oferta e
supralicitată!” Nicolau: „Dăm cu 50% mai
mult!”

SEG are încheiate contracte de reprezentare cu 15 dintre cele 18
cluburi din Liga I și consideră propunerea firmei lui Nicolau una
nerealistă. „Oferta pe care o pregătește este mult supralicitată,
ținând cont de realitățile financiare și de puterea de cumpărare a
pieței de publicitate din România. Iar produsul pe care-l propune,
adică sponsori unici, exclusivi și expuși pe bannere statice, n-a
fost implementat în niciun campionat din lume! Propunerea va fi una
mincinoasă, dar din partea lor riscul este minim, neexistând
posibilitatea de a se compromite mai mult decât au făcut-o până
acum”, a declarat Cristi Iancu, unul dintre acționarii SEG.

Replica a venit imediat din partea lui Horațiu Nicolau,
reprezentantul firmei HN Sport & Media Comunications: „Din
calculele pe care le-am făcut, oferta va fi cu minimum 50% mai
bună! Nu e ceva nerealist. Cine e prost în ziua de astăzi să se
ducă la cluburi și să le promită niște bani pe care, ulterior, să
nu îi poată da?!”.

În 2008 au fost voci care l-au acuzat pe Dumitru Dragomir că a
dorit ca drepturile TV pentru Liga I să fie câștigate de Horațiu
Nicolau, reprezentant al asocierii Realitatea-Telesport. Licitația
a revenit până la urmă concernului Intact-RCS&RDS.


Acest sistem este defavorabil cluburilor, care nu-și
mai pot expune partenerii oficiali. Sponsorii asigură circa 20-30%
din bugetul anual, mult mai mult decât le propune noul holding
HN

Cristi Iancu, acționar SEG

Publicat: 18 11. 2010, 08:54
Actualizat: 18 11. 2010, 09:06