Suporterii „alb-negrilor” așteaptă cu sufletul la gură finalizarea tranzacției dintre Ioan Mărginean și DK Sportler, firma care e interesată de pachetul de acțiuni al echipei. Nemții sunt obișnuiți însă cu astfel de tranzacții. Sportfive, agenția de marketing și de drepturi sportive este extinsă în toată lumea și se implică financiar la 250 de cluburi sportive din lume.
Sportfive obișnuiește să cumpere drepturile de vânzare ale numelor unor echipei importante din Europa și să se ocupe de promovarea acestora. În Italia, Sportfive deține drepturile comerciale și de marketing ale lui Juventus, Atalanta și Sampdoria, în Franța cele ale lui Olympique Lyon, PSG, Auxerre sau Monaco, iar în Germania vinde drepturile de imagine ale lui Borussia Dortmund, Herta și HSV.
La multe dintre aceste cluburi, Sportfive a achiziționat și dreptul de a scoate la licitație numele stadioanelor, pe o perioadă determinată. Așa se întâmplă la arena din Hamburg, sau pe cea a Sampdoriei și același lucru îl doresc nemții și când vine vorba de Cluj Arena. Una dintre condițiile puse de investitorii germani a fost cea de a-și aduce un sponsor care să achiziționeze numele stadionului pe o perioadă îndelungată, iar răspunsul autorităților locale a fost favorabil. Numele arenei ar urma să fie schimbat, cu caracter permanent, după numele sponsorului, iar banii veniți din această publicitate vor fi împărțiți între firma germană și CJ. De asemenea, nemții văd în Cluj Arena o modalitate de a scoate bani din organizarea de evenimente. Sunt specialiști în așa ceva, ei organizând mai multe amicale de lux, turnee amicale, dar și evenimente extrasportive. Și din acest punct de vedere au primit OK-ul autorităților.
La multe dintre aceste cluburi, Sportfive a achiziționat și dreptul de a scoate la licitație numele stadioanelor, pe o perioadă determinată.
Mi s-au părut persoane foarte serioase, care au un plan bine pus la punct Emil Boc, primar Cluj Napoca
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER