Noi probleme pentru Gigi Becali. Cine vrea să pună mâna pe marca „Steaua”

Aflat în închisoare, Gigi Becali se confruntă cu noi probleme. Steaua, brandul pe care patronul echipei l-a înregistrat la OSIM în urmă cu 10 ani ar putea avea în curând un nou proprietar, anunță Daily Business. Marca „Steaua București” a fost înregistrată de Gigi Becali în anul 2004 și pe 29 ianuarie 2014 va expira acest drept de folosință.

Clubul Sportiv al Armatei Steaua București a demarat procedura de înregistrare a aceleiași mărci și a depus la OSIM o cerere la finalul anului trecut. Conform sursei citate, clubul armatei dorește să înregistreze și marca „Fotbal Club Steaua București Citius Altius Fortius”.

OSIM analizează cererea depusă de Clubul Sportiv, dar Gigi Becali are un as în mână, având o perioadă de grație în care poate face demersurile legale pentru a reintra în posesia mărcii.

Marca Steaua, conflict mai vechi între Armată și Becali

Clubul sportiv Steaua a înregistrat marca „Steaua București” în anul 1996, iar în ianuarie 2004, Becali a avut prima tentativă de a pune mâna pe numele și sigla clubului roș-albastru. A fost refuzat de generali, dar nu a dat înapoi. A apelat la prietenul său Teia Sponte, care conducea Asociația de Fotbal Steaua București, preluată de la Viorel Păunescu. Acesta i-a dat în cesiune marca, totul întâmplându-se fără acordul clubului sportiv. În 2006 s-a votat dizolvarea asociației lui Teia Sponte, iar marca a rămas în mâinile clubului de fotbal Steaua București, condus de Gigi Becali.

Steaua București este cel mai cunoscut brand din fotbalul românesc. Un exemplu este rețeaua de socializare Facebook. Steaua are de 4 ori mai mulți fani în online cât tot restul Ligii 1.
 

Publicat: 09 01. 2014, 23:04
Actualizat: 10 01. 2014, 11:22