Înaintea startului de sezon, Dinamo și-a lansat noile echipamente de joc. Acestea au fost primite foarte bine de suporteri, replicile s-au vândut, iar seccesul de marketing a venit și datorită noilor elemente care apar pe tricoul de joc.
Chipul lui Cătălin Hîldan, sloganul „FCD în ADN” și numele jucătorilor care, în premieră după 20 de ani, este inscripționat pe spatele tricourilor de joc. Și fontul numărului, unul inspirat de la Manchester United a fost lăudat de suporteri. După cinci etape însă, din cauză că au uitat să treacă pe tricouri numele unui sponsor, Computerland, cei din conducere au fost nevoiți să comande un nou rând de echipament.
Brandul firmei fostului acționar Nicolae Badea a fost imprimat deasupra numelui jucătorilor, iar fontul a fost schimbat. La Brașov, unii dintre fani s-au amuzat când au văzut „noutatea” de pe tricouri: „Uite că pe toți îi cheamă Computerland. Ar fi fost mai bine să treacă sponsorul sub număr”, au fost de părere atât suporterii, cât și jucătorii.
Citește și Reapare Badea pe echipamentul „câinilor”. Cel mai vechi sponsor al lui Dinamo lipsea de pe noile tricouri
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER