Conducerea Rapidului dorește să schimbe rețeaua de telefonie mobilă cu care a avut contract până în acest moment. De câteva luni, facturile emise de către aceasta n-au mai fost plătite.
În consecință, toate abonamentele deținute de către angajații clubului Rapid, și care vor fi redirecționate către un furnizor mai ieftin, au fost blocate! Nimeni nu mai poate suna, ci doar primi apeluri o perioadă. Rapidiștii care n-aveau telefon personal au constatat acest lucru chiar la întoarcerea din vacanță. Pentru că jucătorii români au telefoane personale, cei mai loviți au fost străinii din lotul „feroviarilor”, care au primit cu toții telefon de serviciu. „În România eu folosesc doar numărul pe care mi l-a dat Rapid, dar acesta nu merge de când m-am întors. Nu știu de ce, dar nu pot să sun pe nimeni”, a afirmat, nedumerit, slovenul Darijan Matic.
În aceeași situație se mai află Spadacio, Ricardo Fernandes, Cesinha, Helder și Bozovic, mulți dintre aceștia neputând fi contactați în această perioadă tocmai pentru că și-au închis deja aparatul devenit inutil.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER