O nouă situație jenantă la Steaua. FOTO | Ce ți se pare în neregulă la această imagine?
Steaua face încercări pentru a scoate bani din marketing, dar ignoră în continuare detaliile. Vânzările de produse cu însemnele clubului au intrat în administrarea unei firme specializate în marketing sportiv, care însă nu acordă așa mare atenție detaliilor, jucătorii fiind îmbrăcați în echipamentul vechi pe care nici măcar nu apare vreo stemă, ci doar numele echipei, FCSB.
Rămași fără marcă, oficialii FCSB încearcă să popularizeze actualul brand. Conducerea campioanei face încercări timide de a-și dezvolta marketingul, un capitol din care poate câștiga foarte mulți bani, dar pe care l-a ignorat constant în ultimii ani. Totuși, în ultimul an, oficialii Stelei au semnat un parteneriat cu cei de la vip-pictures.com și suporterii pot cumpăra acum diverse produse cu însemnele clubului.
Steaua încearcă să se folosească de imaginea jucătorilor săi și suporterii își pot cumpăra diverse produse cu prețuri cuprinse între 4 și 60 de dolari. Însă imprimeurile de pe cănile, tricourile, husele de telefon, ceasurilor sau brelocurilor sunt depășite. Pe cele mai multe produse, jucătorii sunt îmbrăcați în vechile echipamente, deși în vară se face un an de când au fost lansate noile tricouri.
Singura schimbare în acest sens a fost făcută la jucătorii veniți în vară, care au îmbrăcat direct echipamentul nou. Este un detaliu ce pare mic, dar care este important pentru clubul cu cei mai mulți suporteri din România. Spre exemplu, marile cluburi din Europa oferă reduceri uriașe pentru echipamentele din sezonul trecut sau pentru produsele imprimate cu acestea. Problema a fost imprimeurilor cu vechile tricouri a fost semnalată și de câțiva suporteri steliști, care au atras atenția pe contul de Facebook.