Petrolul are din nou sponsor pe piept. Un brand uriaș la nivel mondial bagă bani în clubul din Ploiești
Petrolul și Opel au ajuns la un acord pentru prelugirea contractului de sponsorizare, anunță site-ul oficial al grupării ploieștene
În ianuarie 2014, producătorul german de automobile decidea să-și alătura imaginea cu una dintre cele mai iubite echipe din România. Parteneriatul a fost testat printr-un contract care s-a întins doar pe 6 luni, cu posibilitatea de prelungire. În această vară, cele două părți s-au așezat din nou la masa negocierilor. Discuțiile au fost destul de intense, astfel că la meciul cu „U” Cluj, din Cupa Ligii, „lupii” au jucat fără niciun sponsor pe piept. Până și în fotografia de prezentare a lotului tricourile au fost simple.
Până la urmă, Petrolul și Opel au ajuns la un acord, iar meciul cu FC Brașov a fost primul din acest sezon în care sigla Opel a apărut pe pieptul tricourilor de joc: „FC Petrolul și Opel au oficializat continuarea contractului ce a debutat în luna ianuarie a acestui an, astfel că sigla renumitului brand automobilistic va apărea în continuare pe tricourile de joc ale fotbaliștilor ploieșteni. Noua înțelegere vine în completarea naturală a colaborarii și se va derula pe durata actualului sezon, Opel și FC Petrolul Ploiești dorindu-și ca împreună să continue seria rezultatelor remarcabile, așa cum s-a întâmplat încă din primul moment.
Parteneriatul are la bază strânsa relație dintre cele două branduri, unite de profesionalismul și dorința comună de a trece peste toate obstacolele și de a reveni în forță. Odata cu debutul în noul sezon al Ligii 1, care se va produce duminică seară, la Brașov, jucătorii petroliști vor evolua cu sigla Opel pe tricourile oficiale de joc, ca și în stagiunea precedentă”, se arată în comunicatul postat pe fcpetrolul.ro.