Photoshop level 9999 la FCSB! Departamentul de Marketing și Comunicare „lovește din nou”: capul lui Dennis Man peste corpul lui Vlad Mihalcea
Faptul că vicecampioana României este una dintre cele cele mai slab reprezentate echipe din România la nivelul marketingului și al comunicării nu mai este un secret. Suporterii FCSB nu au multe variante dacă vor să își achiziționeze produse cu însemnele clubului, tricourile de joc cu stema actuală și logo-ul sponsorului tehnic nu sunt disponibile spre vânzare, iar fanii din provincie nu au posibilitatea de a apela la magazine regionale ori la magazine mobile. Prezentările fotbaliștilor nou transferați au devenit și ele motiv de ironie pentru rivali, în special din cauza decorului nepotrivit în care Valeriu Argăseală alege să fotografieze fotbaliștii.
Nici în online lucrurile nu stau mai bine. FCSB are probabil cel mai incomplet site dintre echipele din Liga 1 și acest lucru se vede și în prezentarea echipei. Recent, oficialii clubului au organizat o ședință foto pentru a schimba imaginile de pe site, însă puștiul Dennis Man nu a apucat să participe. După venirea lui, în loc să fie fotografiat pentru site, administratorii acestuia au ales să prelucreze în Photoshop fotografia unui alt puști, Vlad Mihalcea, peste care au adăugat în mod neglijent o imagine prost decupată a feței lui Dennis Man. Chiar dacă au avut grijă să elimine cu ajutorul programului de editare plasturele de pe mâna lui Mihalcea, „opera” este evident nereușită.
Toșca, lăsat să posteze un mesaj plin de greșeli pe Facebook
Lipsa unei strategii de comunicare este cât se poate de vizibilă și în cazul aparițiilor în social media pe care le au jucătorii. Cei care nu și-au încredințat conturile unor companii specializate în așa ceva au de suferit, așa cum este exemplul recent dat de Alin Toșca. Fotbalistul, proaspăt căpitan al Stelei, a postat o replică pentru Ioan Andone pe contul său, iar textul este unul compus neglijent, cu greșeli și nonsensuri.