Înainte de Crăciun, doi greci, care nu mai lucraseră în fotbalul românesc, anunțau un amplu proiect de resuscitare a Clubului Sportiv Turnu Severin. După doar două luni, directorul de marketing Nikoloas Koropoulis și-a încheiat conturile cu nou-promovata din Oltenia. De altfel, neatragerea sponsorilor care să vireze în conturile clubului bani necesari pentru menținerea echipei în Liga I a fost principalul motiv care a dus la ruptura dintre cele două părți. Team-managerul Stathis Smyris a rămas, momentan, în funcție. „După încheierea turului, am încercat să căutăm soluții pentru salvarea echipei și am ajuns la un acord cu cei doi greci. Lucrurile n-au decurs conform înțelegerii și am decis să reziliem, de comun acord, contractul cu domnul Nikolaos Koropoulis. Rolul dânsului era să aducă bani la club, din sponsorizări. A spus ca va aduce contracte de sute de mii de euro, dar până în prezent n-a adus decât 20.000 de euro, din care și-a oprit comisionul de 30 la sută, în valoare de peste 6000 de euro!”, a explicat Screciu.
Koropoulis are altă variantă
Tot astăzi, Nikolaos Koropoulis a emis un comunicat, prin care a încercat, probabil, să explice de ce nu a reușit să atragă decât un investitor la CS Turnu Severin. „Cu două luni în urmă, CS Turnu Severin era ca un om gata de sinucidere din cauza problemelor financiare. Personal, pot spune că am luat decizia de a ajuta acest club ca locuitor al orașului Drobeta – Turnu Severin, ca fan al echipei și ca profesionist în marketing sportiv(…) Media din Romania a creat mitul ‘”Șefii greci”,”Investitorii greci” și alte mari titluri. Dar nu era adevărat și eu, personal, am încercat sa mă fac înțeles că mă ocup doar de marketingul și aspectele comerciale ale clubului. Fiind prezent tot timpul la stadion, chiar și în zilele de Crăciun și Revelion, am fost obligat să mă ocup de toate problemele clubului. În locul organizării marketing-ului și a departamentului comercial al clubului, am pierdut timp ocupându-mă de soluționarea unor probleme pe care conducerea nu le-a rezolvat în lunile precedente”, a precizat Koropoulis. Grecul stabilit de aproape un deceniu în Drobeta Turnu Severin a avut replică și la punctul de vedere al președintelui Gheorghe Frățică, dar n-a găsit cea mai bună exprimare din punct de vedere gramatical: „Dl. Frățică, cel ce se intitulează ‘>, dar pe care nu l-am întâlnit până acum, nefiind prezent nici măcar la reuniunea echipei, pentru a-si spune părerea în legătură cu abilitățile mele în marketing sau despre cum putem aduce spectatori pentru a susține clubul. În același timp mulți oameni din club și din Primărie m-au întrebat >. Când am venit, clubul nu avea nici o valoare în marketing. Este nevoie de timp și multe eforturi să câștigi această valoare. Primul pas a fost sponsorizarea de la Viti-Pomicola Sâmburești care a ajutat clubul într-un moment foarte dificil în ianuarie”.
Lunea trecută, Frățică luase atitudine la decizia lui Koropoulis, care stabilise să pună în vânzare abonamente la prețuri mai mari decât suma totală a biletelor pentru cele șapte meciuri rămase de disputat pe propriul teren. În final, Koropoulis susține că și-a dat demisia încă de marțea trecută, dar nu explică și de ce n-a emis încă de atunci un comunicat către reprezentații mass-mediei, așa cum s-a întâmplat astăzi: „Începând cu data de marți, 19 februarie 2013, am luat decizia de a renunța la titlul teoretic și onorabil de „Director de Marketing” și de a rezilia contractul companiei mele cu clubul, informându-l totodată printr-o scrisoare oficială pe Dl. Primar, Constantin Gherghe si pe Dl. Viceprimar, Marius Screciu”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER