Rapid low-cost
După ce miercuri au semnat un contract de sponsorizare cu casa
de pariuri Unibet, conducătorii Rapidului mai dau azi o lovitură în
domeniu, aducându-i alături pe cei de la Blue Air.
Compania aeriană low-cost va fi al doilea sponsor care va apărea
pe tricourile Rapidului începând cu meciul împotriva lui Poli Iași,
înțelegerea întinzându‑se până la sfârșitul acestui sezon, cu
opțiune de prelungire pe încă un an. Interesante sunt însă
dedesubturile acestei afaceri, precum și raporturile din trecut
dintre Rapid și Blue Air.
Puțină lume își mai aduce aminte că, pe 11 septembrie 2009, Blue
Air a înaintat Tribunalului București o cerere prin care solicita
insolvența Rapidului pentru o datorie de câteva mii de euro
neachitată. La acea dată, Ioan Taban, președintele CA al Rapidului,
a afirmat că este vorba de o creanță de aproximativ 15-20.000 de
euro, reprezentând plata pentru deplasarea pe care Rapid a
efectuat-o la Wolfsburg, pentru meciul din Cupa UEFA de pe 18
septembrie 2008.
Parteneriat pentru
ștergerea datoriei
De fapt, această datorie face și obiectul parteneriatului dintre
Rapid și Blue Air. Pentru a nu plăti cu bani gheață, dar și pentru
a face rost de finanțe în plus, giuleștenii le-au propus celor de
la Blue Air o variantă de rezervă: „Vă punem sigla pe tricourile
noastre de joc în retur, iar voi ne ștergeți datoria, renunțați la
procedura de insolvență deschisă și ne mai dați și o sumă de bani
în plus”, a sunat oferta Rapidului.
Compania low-cost a acceptat, iar giuleștenii au rezolvat prin
această asociere o problemă stringentă, fără să scoată vreun ban
din buzunar.
O să vorbim cu cei de la Blue Air zilele următoare și
vom rezolva problema cu datoria într-un fel sau altul. E vorba de
câteva mii de euro de la deplasarea de la
Wolfsburg
Ioan Taban, președinte CA Rapid pe 8.10.2009