Laurențiu Reghcampf a încheiat luna trecută un parteneriat cu firma „Țiriac Auto”, prin care a devenit imaginea brandului „Mercedes”. Înțelegerea este valabilă pe un an, antrenorul stelist având prevăzut în contract faptul că trebuie să poarte în aparițiile sale publice o șapcă cu însemnele constructorului german. Reghecampf a primit în baza acestui contract, noul model Mercedes S-Class pe care îl poate conduce timp de un an.
În prima repriză a meciului cu Vaslui, stelistul a purtat șapca cu logo-ul firmei germane. La pauză, Reghe a schimbat șapca, făcându-și apariția cu una ce avea însemnele sponsorului tehnic al Stelei, firma de echipament sportiv „Nike”.
Aparițiile antrenorului stelist la meciuri, precum și la conferințele de presă, cu șapca „Mercedes” pe cap, este posibil să fi atras nemulțumirea celor de la „Nike”, sponsorul tehnic al echipei, deși Reghecampf nu are un contract individual cu sponsorul tehnic al Stelei.
De câteva ori pe an cei mai importanți jucători steliști, dar și membri ai staffului tehnic sunt invitați în magazinele „Nike”, unde beneficiază de produse ale firmei americane.
Laurențiu Reghecampf a declarat recent la sport.ro: „Am semnat un contract pe un an de zile, dar aș vrea să înțelegeți că nu este vorba de nicio sumă de bani. Faptul că s-au scris foarte multe lucruri în ultima perioadă nu este ok. Nici eu, nici reprezentanții companiei nu am declarat așa ceva. Nu am luat 100 de mii de euro, sunt mulțumit de contractul pe care l-am luat”.
Articol scris de Ovidiu Dumitrescu
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER