Sponsorii „câinilor” au fost supărați de netelevizare

Dinamo e recunoscută drept una dintre cele mai puternice echipe din Liga I în ceea ce privește numărul de sponsori. Faptul că partida cu Gaz Metan, din etapa a doua, nu a fost transmisă la TV a atras proteste din partea acestora. Dinamoviștii vor să înainteze un memoriu la LPF.

Honda se numără printre cei mai importanți sponsori ai lui Dinamo. Cele două părți au încheiat în februarie un parteneriat care, în viziunea celor de la Honda, a fost afectat de faptul că meciul Dinamo – Gaz Metan nu a fost transmis la TV. Conjunctura creată în urma preluării drepturilor TV de către Antena 1 și RCS a restricționat expunerea sponsorului la doar cei 10.000 de spectatori prezenți pe stadionul din Ștefan cel Mare. Honda a reacționat în consecință, informându-i pe conducătorii dinamoviști că această situație nu este deloc convenabilă.

Dragomir va primi o sesizare

Mai mult, nici ceilalți sponsori de la Dinamo, Orange, Rin Grand Hotel sau Pepsi, nu sunt deloc împăcați cu ideea că meciul câinilor nu s-a regăsit în programul de transmisii al Antenei 1 și GSP TV. Pe baza acestor reacții, conducerea dinamovistă caută aliați în Liga I pentru a face apoi o sesizare comună la președintele LPF, Dumitru Dragomir.

"Partenerii noștri de imagine speră ca factorii de decizie implicați în televizarea meciurilor să nu recidiveze și în etapele următoare! Este o situație pe care fanii dinamoviști, clubul și partenerii săi de imagine nu o pot accepta!" – Ionel Culina, director de comunicare Dinamo

Publicat: 05 08. 2008, 21:34
Actualizat: 06 08. 2008, 00:41