Campania de transferuri pe care Steaua a făcut-o cu eforturi financiare importante în această iarnă pare să nu fie un motiv suficient de puternic pentru a atrage fanii la stadion. Problema cu care campioana s-a confruntat și în turul acestei ediții de Liga I, lipsa unei asistențe impresionante pe stadionul Steaua, pare să continue și în startul acestui an. Astfel, la exact șapte ore după punerea în vânzare a biletelor pentru partida cu Concordia Chiajna, de vineri, 14 februarie, doar 55 de suporteri și-au rezervat un loc prin intermediul site-ului biletesteaua.ro.
De joi, biletele se găsesc la casele de la stadionul Steaua
Chiar și cu prețuri mici la bilete, între 5 lei la peluze și 30 de lei la tribuna zero, interesul stârnit nu a fost deloc unul menit să dea speranțe cum că Steaua va debuta în 2014 în fața unui stadion plin. De la ora 13:00, ora punerii în vânzare, și până la ora 20:00 site-ul a vândut exact 55 de bilete, adică o medie de puțin peste 7 bilete pe oră. La prețurile afișate pe site-ul biletesteaua.ro, cele 55 de bilete vândute au adus în conturile clubului suma de 720 de lei. Vânzarea on-line va continua până miercuri la ora 15:00, urmând ca de joi biletele să fie disponibile la casele de bilete de la stadionul Steaua.
20.000 de spectatori la debutul pe teren propriu din 2013
Situația era cu totul alta la primul meci oficial din campionat în startul anului trecut. Pe 2 martie 2013, Steaua relua meciurile din Liga I pe teren propriu contra lui Gaz Metan Mediaș, după o deplasare la „U” Cluj. Steaua învingea Gaz Metan cu 3-0 în fața a 20.000 de spectatori, diferența față de cazul actual fiind făcută de doi factori importanți. Primul era constituit de faptul că partida s-a disputat pe Național Arena, loc preferat de fanii steliști. Al doilea, și poate cel mai important, a fost că meciul cu ardelenii a venit după calificarea impresionantă reușită de Steaua în Europa League în fața celor de la Ajax Amsterdam, meci care a mobilizat fanii.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER