În era în care transferurile se anunță în exclusivitate pe site-urile ziarelor de sport, biletele la meciuri se vând online, iar majoritatea antrenorilor și fotbaliștilor au conturi pe rețelele de socializare, acolo unde adună zeci sau sute de mii de fani cu care interacționează, lupta pentru acapararea „fondului” de suporteri de pe internet este tot mai mare. În ceea ce privește fotbalul din Liga I, Steaua București pare să fi câștigat detașat duelul cu celelalte echipe. Pe Facebook, rețeaua de socializare folosită din ce în ce mai des de către toate cluburile mari pentru a face anunțuri, Steaua a adunat peste 745.000 de „like-uri”, mai mult decât toate celelalte echipe din Liga I la un loc! Cu 745.768 fani, Steaua are de aproape patru ori mai multe „like-uri” decât toate celelalte 17 echipe din România.
Clasamentul Ligii I în funcție de numărul de „like-uri” pe Facebook
1. Steaua – 745.768 like-uri
2. Dinamo – 71.176 like-uri
3. CFR Cluj – 27.222 like-uri
4. FC Petrolul – 24.577 like-uri
5. „U” Cluj – 17,456 like-uri
6. Viitorul Constanța – 11,776 like-uri
7. Pandurii – 7965 like-uri
8. FC Botoșani – 6747 like-uri
9. ACS Poli Timișoara – 6440 like-uri
10. Oțelul Galați – 4192 like-uri
11. FC Brașov – 3985 like-uri
12. Gaz Metan – 3600 like-uri
13. FC Ceahlăul – 3019 like-uri
14. Astra Giurgiu – 2446 like-uri
15. Săgeata Năvodari – 2223 like-uri
16. Corona Brașov – 1401 like-uri
17. FC Vaslui – 729 like-uri
18. Concordia Chiajna – 690 like-uri
FC Barcelona, liderul mondial la „like-uri”
Interesul pe Facebook pentru cluburile mari de fotbal ale lumii nu se poate compara cu ceea ce se întâmplă în România. Liderul la acest capitol este cea mai bună echipă de club din lume în ultimii ani, FC Barcelona. Echipa lui Messi are 49,5 milioane de „like-uri” pe rețeaua de socializare, urmată la o distanță de puțin peste 3 milioane de „like-uri” de către rivala Real Madrid.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER