Steaua are un nou sponsor
În ciuda crizei financiare și chiar dacă în urmă cu o lună
reziliase contractul cu Sportingbet, Steaua a reușit să își
găsească rapid un nou sponsor principal. Noua colaborare a fost
stabilită tot cu o societate din lumea pariurilor, Bwin, unul
dintre cele mai importante nume pe acest segment.
Contractul acordă bwin drepturi exclusive în categorie,
austriecii urmând să includă brand-ul Steaua București în
activitățile de marketing și de publicitate din întreaga
lume.
În calitate de „official betting partner” al clubului, bwin va fi
prezent pe panourile de la conferința de presă, zonă mixtă, zona
interviurilor televizate și boardurile publicitare de la stadionul
Steaua. Pe lângă acordul cu Steaua București, după ce a încheiat
parteneriatul cu AC Milan, bwin a semnat de curând un contract de
sponsorizare cu Liga Italiană de Fotbal Serie B care va fi
cunoscută de acum drept Serie bwin.
„Suntem încântați de acest parteneriat, pe care dorim să îl
dezvoltăm în perioada următoare. În momentul când își unesc forțele
două branduri puternice, recunoscute pretutindeni în lume,
colaborarea nu poate fi decât foarte buna”, a declarat
Bobby Durbac, director de marketing al FC Steaua București.
„În calitate de partener al principalelor evenimente
sportive, compania bwin este încântată de colaborarea cu Steaua
București, cel mai de succes club de fotbal din România. Scopul
nostru este să ne implicăm din ce în ce mai mult în sportul
românesc, iar Steaua este partenerul perfect pentru bwin în
demararea activităților de sponsorizare din Europa de
Est”, a declarat Thomas Tzokas, director pentru Europa de
Est în cadrul bwin.
bwin este una dintre cele mai mari case de pariuri on-line din
întreaga lume. De-a lungul timpului a mai sponsorizat formații ca
Real Madrid și AC Milan. Steaua nu este al primul parteneriat cu o
casă de pariuri, anul trecut semnând un contract cu Sportingbet.
Grupul bwin are peste 20 de milioane de utilizatori înregistrați în
peste 25 de piețe.
Contractul pe care Steaua și Bwin urmează să-l semneze este cel
mai slab dintre cele pe care clubul din Ghencea le-a încheiat în
ultimii ani cu sponsorii principali. Dacă în trecut, RAFO a plătit
1.000.000 de euro, CitiFinancial 1.500.000, iar Sportingbet 750.000
pe an, doar suma garantată, de data aceasta, austriecii au fixat
pragul la 500.000 de euro anual.