Naționala este în cădere liberă și în ceea ce privește interesul suporterilor. Partida cu Albania a adunat în fața micilor ecrane abia puțin peste jumătate din telespectatorii care au vizionat meciul Grasshopper – Steaua.
Audiența înregistrată de TVR 1 pe publicul cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani a fost la meciul România – Albania de numai 8,1 puncte. Aceasta reprezintă doar 65% din audiența reușită de partida Grasshopper – Steaua, transmisă cu doar câteva zile înainte de Pro TV. Astfel, un club ajunge să fie mai popular în România decât echipa națională, semn că tricolorii nu mai atrag suporteri, pe fondul rezultatelor slabe, ba continuă să-i îndepărteze.
Digi Sport a luat deplasările, audiențele vor scădea și mai mult!
Altfel, în premieră în istoria echipei naționale, un meci jucat în deplasare va putea fi vizionat la TV doar de unul din trei suporteri. Asta pentru că drepturile TV pentru deplasările tricolorilor în Belarus, Franța, Bosnia și Luxemburg au fost achiziționate de Digi Sport. Doar partida Albania – România a rămas disponibilă spre a fi achiziționată, dintre deplasările României, de către televiziunile de la noi, în cadrul pachetului de meciuri jucate acasă de albanezi. Celelalte partide din deplasare ale României au fost achiziționate de Digi Sport. Acest post de televiziune a plătit un milion de euro pentru pachetele reprezentate de Franța și Belarus și 700.000 de euro pentru meciurile din Bosnia și Luxemburg.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER