Steaua, cu pieptul gol

Steaua și-a prezentat ieri noul echipament de joc și, surprinzător sau nu, pe pieptul fotbaliștilor care au jucat rolul de „manechini” nu s-a mai regăsit sponsorul principal, Citibank.
 
Grupul Citi i-a anunțat pe roș-albaștrii că nu mai pot plăti anual suma de 1,3 milioane de euro, așa cum prevedea contractul încheiat în 2007 și care trebuia să se desfășoare până în 2010. Motivul oficial e acela că Citibank și-a regândit strategia începând din acest an și a lansat un pachet complet de servicii bancare destinat persoanelor fizice, astfel că nu ar mai avea rost să arunce cu 1,3 milioane de euro în ograda Stelei doar pentru imagine. În aceste zile se duc discuții între cele două părți ca parteneriatul să continue sub o altă formă, dar numele sponsorului nu va mai fi trecut pe piept, ci, foarte probabil, pe panourile publicitare.
 

Publicat: 10 07. 2009, 08:52
Actualizat: 10 07. 2009, 08:53