La sediul LPF a avut loc astăzi „meciul anului pe piața media”, așa cum au numit specialiștii din domeniu licitația pentru drepturile TV.
Vestea proastă pentru cluburi, dar și pentru microbiști, este că nu au fost vândute decât 3 pachete, din cele 9 scoase la licitație.
Astfel, pachetul 1 a fost adjudecat de Digi Sport, contra sumei de 13.200.000 euro + TVA. Dolce Sport va plăti în schimbul pachetului 2 12.900.000 euro + TVA, în timp ce Antena 1 a obținut pachetul 8, pentru 10.500.000 euro + TVA.
Astfel, în acest moment se știe sigur că doar 3 meciuri din totalul de 9 din fiecare etapă vor fi transmise la TV, începând cu sezonul viitor (drepturile TV au fost vândute pe sezoanele 2011-2012, 2012-2013 și 2013-2014).
Dacă acest sistem ar fi fost aplicat pe sezonul în curs, conform graficului de mai jos, în etapa viitoare (a 24-a) din Liga 1, meciurile ar fi fost transmise la TV după următorul algoritm:
Digi Sport (pachetul 1) are în etapa a 24-a opțiunea 6, adică meciul Universitatea Craiova-Pandurii Târgu Jiu.
Dolce Sport (pachetul 2) are în etapa a 24-a opțiunea 5, adică partida Poli Timișoara-Astra Ploiești.
Antena 1 (pachetul 8) ar transmite în etapa a 24-a opțiunea 7, adică meciul Gaz Metan Mediaș-FCM Târgu Mureș.
Astfel, după o simplă simulare, opțiunile 1 (Steaua-Unirea Urziceni), 2 (Dinamo-FC Brașov), 3 (Rapid-CFR Cluj), 4 (Oțelul Galați-FC Vaslui), 8 (Gloria Bistrița-„U” Cluj) și 9 (Victoria Brănești-Sportul Studențesc) nu ar fi transmise la TV, deoarece pachetele aferente nu au fost vândute în cadrul licitației de azi.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER