Steaua își umflă buzunarele online
Deschis pe 17 martie, magazinul online al Stelei surprinde, chiar și pe conducători, prin vânzările foarte mari. Singurul club din România care a apelat la acest mod de merchandising a încasat 110.000 euro în doar trei săptămâni!
„După cum au început vânzările, estimăm încasări de 1.500.000 de euro pe an. Cel mai bine se vând cănile roșii și albastre, ceasurile de perete, brelocurile, tricourile, treningurile și șorturile Nike, iar cei mai mulți cumpărători sunt din țară. În viitor ne gândim să punem în vânzare și produse pentru copii și femei”, a declarat vicepreședintele clubului, Iulian Ghiorghișor.
Cel mai interesant lucru este faptul că Steaua mai are, pe lângă magazinul virtual și cel oficial de la stadion, încă 28 de puncte de desfacere în țară, dar și Steaua-mobilul, și împreună aduc câștiguri anual de peste 3 milioane de euro, aproape un sfert din bugetul Stelei.
Iar lucrurile nu se opresc aici. Odată cu inaugurarea muzeului de la tribuna oficială, de pe 7 iunie, se va deschide un circuit care va include vizitarea vestiarelor, a terenului de joc, a locurilor destinate presei, dar și a magazinului oficial.
Astfel, se estimează că vânzările vor crește. De asemenea, pe 1 august, conducerea vicecampionilor va mai deschide un punct de desfacere în magazinul Unirea, situat chiar în centrul Bucureștiului.