Steaua lansează un card personalizat pentru suporterii roș-albaștri

Steaua continuă politica de marketing legată de atragerea a cât
mai multor fani alături de culorile roș-albastre. Raiffeisen Bank
și FC Steaua lansează un card de debit cu reduceri importante
pentru toți suporterii clubului de fotbal, primul pas al unui
parteneriat pe termen lung între club și bancă. Raiffeisen Bank
donează 0,5% din valoarea tranzacțiilor efectuate de clienții
băncii la comercianți către Centrul de Copii și Juniori din cadrul
FC Steaua.

Cardul va fi disponibil în toate agențiile Raiffeisen Bank din țară
începând cu luna aprilie 2011 și oferă o reducere de 10% la toate
biletele și abonamentele pentru meciurile echipei Steaua, precum și
la toate produsele de catering achiziționate în timpul
evenimentelor sportive, în interiorul stadionului.

Posesorii cardului beneficiază, de asemenea, de o reducere de 50%
la turul stadionului și al muzeului dacă plătesc biletele cu cardul
și de o reducere de 10% la toate produsele achiziționate din
magazinele Steaua sau de la magazinul on-line al Clubului.

Folosind cardul personalizat, suporterii vor putea achiziționa
diferite produse unice, cu autografele jucătorilor. Mai important
decat atât, Raiffeisen Bank donează 0,5% din valoarea tranzactiilor
facute de ei la comercianți către Centrul de Copii și Juniori din
cadrul FC Steaua. Raiffeisen Bank va direcționa tot către Centrul
de Copii și Juniori din cadrul clubului și jumătate din taxa anuală
de administrare a cardului, care este de 10 RON.

„Raiffeisen Bank dorește să susțină sportul și de aceea am
creat un card care oferă atât reduceri pentru suporteri cât și
condiții mai bune de antrenament pentru tineri și
juniori”
, a spus Radu Topliceanu, Director Executiv Aria
Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.

„Așa cum și-a obișnuit deja fanii, Steaua setează noi
standarde în marketingul sportiv românesc prin creare, în premieră
pentru România, de produse și servicii destinate suporterilor.
Această colaborare între două branduri puternice nu poate fi decât
un succes având în vedere că Steaua are, detașat, cei mai mulți
fani dintre echipele românești, iar Raiffeisen Bank are un foarte
mare număr de clienți și agenții în toată țara”
, a
declarat Bobby Durbac, director de marketing al FC Steaua.

Sursa: www.steauafc.com

Publicat: 17 02. 2011, 11:37
Actualizat: 17 02. 2011, 11:39