Steaua este cea mai completă echipă din punctul de vedere al marketingului, deși condițiile de lucru din România nu sunt cele mai fericite. Pentru a continua tradiția premierelor, clubul din Ghencea va deveni primul din Liga I care va avea un magazin peste hotare, anume la Chișinău. Meciul cu Sheriff Tiraspol, la care au fost încurajați, surprinzător, de mii de români, i-a făcut pe cei de la departamentul de marketing din Ghencea să încerce și pista Moldova. „Suntem pe cale să deschidem un magazin la Chișinău. Ne gândeam de mult la o asemenea variantă, iar meciul cu Sheriff ne-a convins”, ne-a declarat Bobby Durbac (foto), director de marketing. În acest moment, roș-albaștrii au 17 magazine în toată țara, dintre care trei în București.
Golanski vinde tricouri în Polonia Una dintre realizările cu care marketingul stelist se mândrește este în prezent magazinul on-line. „Chiar dacă înseamnă doar 10% din ce vindem, merge foarte bine. Avem comenzi foarte multe din Franța, Italia sau Spania, dar și din Polonia, pentru că Golanski e foarte iubit acolo. Am trimis articole și în China, pe timpul Olimpiadei din 2008”, a mai precizat Durbac.
Angajații marketingului stelist au fost școliți de omologii de la Olympique Lyon la inițiativa lui Valeriu Argăseală, care a stabilit personal cu Jean Michel Aulas condițiile acestei colaborări
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER