Steaua, magazin** la Chișinău

Steaua este cea mai completă echipă din punctul de
vedere al marketingului, deși condițiile de lucru din România nu
sunt cele mai fericite. Pentru a continua tradiția premierelor,
clubul din Ghencea va deveni primul din Liga I care va avea un
magazin peste hotare, anume la Chișinău.

Meciul cu Sheriff Tiraspol, la care au fost încurajați,
surprinzător, de mii de români, i-a făcut pe cei de la
departamentul de marketing din Ghencea să încerce și pista Moldova.
„Suntem pe cale să deschidem un magazin la Chișinău. Ne gândeam de
mult la o asemenea variantă, iar meciul cu Sheriff ne-a convins”,
ne-a declarat Bobby Durbac (foto), director de marketing. În acest
moment, roș-albaștrii au 17 magazine în toată țara, dintre care
trei în București.

Golanski
vinde tricouri în Polonia

Una dintre realizările cu care marketingul stelist se mândrește
este în prezent magazinul on-line. „Chiar dacă înseamnă doar 10%
din ce vindem, merge foarte bine. Avem comenzi foarte multe din
Franța, Italia sau Spania, dar și din Polonia, pentru că Golanski e
foarte iubit acolo. Am trimis articole și în China, pe timpul
Olimpiadei din 2008”, a mai precizat Durbac.

Angajații marketingului stelist au fost școliți de
omologii de la Olympique Lyon la inițiativa lui Valeriu Argăseală,
care a stabilit personal cu Jean Michel Aulas condițiile acestei
colaborări

Publicat: 05 03. 2010, 08:33
Actualizat: 05 03. 2010, 08:46