În campionatele puternice, FC Barcelona, Manchester United sau Bayern München strâng bani buni din vânzarea abonamentelor. Această formă de venituri nu s-a aplicat sezonul trecut la Steaua, cel mai iubit club din România. Pentru meciurile din Liga 1 și Europa League au fost puse în vânzare doar bilete.
Din sezonul următor, Steaua schimbă strategia și va pune în vânzare atât bilete dar și abonamente. Anunțul a fost făcut de managerul echipei pe facebbok.
„Pentru Liga 1, sezonul 2013-2014, chiar dacă vom juca pe Național Arena și în Ghencea, vom emite abonament. E mai complicat, dar nu se mai poate fără.
Posesorul abonamentului va avea loc pe Național Arena și loc pe Ghencea. Pe Arena va intra cu card și pe Ghencea cu un bilet fără valoare pe care-l va putea achiziționa de la o casă specială deschisă pentru abonați.
Abonații vor beneficia de prioritate la achiziționarea biletelor în competițiile europene. Dac-o fi cazul…”, a scris managerul.
21.161 este media numărului de spectatori care au asistat la meciurile Stelei de pe teren propriu
50.224 de spectatori au asistat la meciul Steaua – FC Brașov, record pentru sezonul 2012-2013
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER