Clubul Petrolul a prezentat, ieri, intr-o conferinta de presa, parteneriatul semnat cu «Eventim» trust specializat in vanzarea de bilete online si printr-o retea de magazine partenere. Astfel, din acest moment, obisnuitele cozi de la casele de bilete, nervii si problemele legate de distributia tichetelor de acces la meciuri teoretic nu vor mai exista, procedura de cumparare a acestora fiind simpla si la indemana oricui.
„Va fi disponibila si aplicatia online, astfel incat printr-o simpla comanda facuta de acasa sa poti comanda oricare dintre locurile disponibile in stadion. Un comert civilizat, in care poti vedea locurile libere, pentru pretul pe care doresti sa-l platesti, comanda online fiind taxata suplimentar cu 2 ron fata de costul biletului, indiferent daca se comanda un tichet sau maximul admis – 5 bilete”, a spus Valentin Vasiloiu, reprezentantul Eventim.
„Am dorit sa facem un pas inainte in favoarea spectatorului, care poate sa-si planifice ce meciuri vrea sa vada si sa cumpere acele bilete cand doreste. Apoi, din orice punct al tarii se poate achiziona un bilet, iar cozile si disconfortul de la casele de bilete nu vor mai exista. Vom face o campanie de prezentare a acestui parteneriat, astfel incat spectatorii nostri sa deprinda noul mecanism, dar cred ca tuturor le va fi mai usor sa mearga la un magazin din zona unde sta, in Nord sau Vest, sa cumpere ce bilet doreste, decat sa stea la coada cu doua-trei zile inaintea partidei” – a declarat directorul clubului, Andi Crangu.
Desigur, dupa ce vor fi puse la punct toate „amanuntele” tehnice ale trecerii de la… coada la tastatura, pentru a vedea echipa favorita pe „Ilie Oana”, Petrolul va fi un club „de top” si la acest capitol. Pana atunci, sa precizam ca transparenta clubului fata de acest demers este totala, Andi Crangu dezvaluind ca partea «financiara» a afacerii se incadreaza intre 8-15 % din pretul biletului, acordat drept comision celor de la Eventim.
sursa: ziarulprahova.ro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER