Noii patroni ai Rapidului, Zamfir și Cristescu, se confruntă cu primele probleme la club: nu găsesc sponsori pentru echipă
Când George Copos era patronul giuleștenilor, procesul de sponsorizare al clubului era unul simplu: firmele dădeau bani, iar numele lor se regăsea pe tricoul jucătorilor. Ani buni, acesta nu a fost nevoit să scoată vreo sumă considerabilă din buzunar, salariile fiind plătite exclusiv din contractele de sponsorizare. Deja „pățite”, marile firme au început să nu mai investească la Rapid. La o lună de la preluare, noii patroni trag ponoasele „erei Copos”: Zamfir și Cristescu se văd nevoiți să cedeze din acțiunile pe care le dețin pentru a putea încheia contracte cu firme importante. Pe rând, Murfatlar, Carrefour și Coca-Cola au refuzat să încheie un contract de sponsorizare cu Rapidul.
Firmele care puteau să ofere peste 100.000 de euro echipei au condiționat semnarea actelor cu noii patroni, spunându-le acestora că nu le mai este suficientă apariția numelui pe tricourile jucătorilor: „Noi suntem dispuși să dăm aproape 300.000 de euro. Dar pentru asta, vrem acțiuni. Nu mai merge ca la Copos. Finanțăm echipa, corect ar fi să deținem și un procent din ea”, au declarat surse din interior pentru ProSport.
Astăzi, la 18:45, antrenamentul giuleștenilor de dinaintea derby-ului contra Stelei va fi deschis suporterilor
Fanii rapidiști au primit 2.700 de bilete pentru partida cu Steaua. Galeria va sta la inelul trei al peluzei Nord a stadionului Național Arena
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER