Dinamo chiar se pregătește de Superliga, iar ProSport a aflat că roș-albii încearcă „să puncteze” și la capitolul marketing în sezonul viitor, în condițiile în care roș-albii vor să aducă lume multă la stadion la fiecare meci.
Peste 24.000 de spectatori au fost prezenți la barajul cu FC Argeș de pe Arena Națională (6-1), iar atmosfera a fost una pe placul șefilor, care își doresc să copieze ceea ce se întâmplă la cluburile puternice din străinătate, acolo unde marketing-ul joacă un rol extrem de important.
Un prim pas a fost făcut luni seara, atunci când înaintea partidei și în pauză, atmosfera a fost întreținută de un DJ, mutarea care i-a surprins pe fanii veniți la tribuna VIP a Arenei Naționale.
În plus, două balerine care sunt chemate constant la diferite evenimente au făcut și ele spectacol, dansând pe ritmurile muzicii.
Dacă FC Argeș nu va reuși un adevărat miracol la Pitești, din sezonul viitor sunt și alte planuri mari în Superliga pentru „câini”. Dinamo va avea și un Fan Zone, pentru ca suporterii să vină cu ore bune înaintea meciului și să se distreze în apropierea stadionului.
„Câinii” au de gând, mai ales la marile partide de pe Arena Națională, să aibă o zonă și unde să fie amenajate mai multe tarabe cu mâncare, în special fast-food. Ideea a fost încercată și la ultimul derby cu CSA Steaua (3-0), însă atunci numărul fanilor veniți la meci a fost destul de mic.
„În primul an, obiectivul ar fi rămânerea în Liga 1 și un joc care să ne scutească de emoțiile retrogradării. Interdicția la transferuri trebuie ridicată, indiferent ce se întâmplă. Le mulțumesc fanilor care au fost la stadion, ne-au depășit așteptările. A fost o bucurie pentru mine, că au fost aproape 25 de mii la un meci de baraj. Nu pot vorbi despre domnul Borcea. Oricine e bine-venit la discuții, dar noi suntem structurați într-un anumit mod”, a spus Andrei Nicolescu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER