Dinamo București a reușit să dea o nouă lovitură de imagine după venirea investitorilor spanioli la conducerea clubului.
Mohammad Murad, patronul grupului de firme „Phoenicia Hotels”, este noul partener de imagine al clubului din „Ștefan cel Mare”. Anunțul că cele două părți au ajuns la un acord a fost făcut de către Radu Birlică, directorul de marketing al „câinilor”.
„OFICIAL. Mohammad Murad, alături de Dinamo București
București, 17 octombrie 2020. Grupul de firme
, patronat de cunoscutul om de afaceri Mohammad Murad, este noul partener de imagine al clubului Dinamo București, a anunțat directorul de marketing Radu Birlică prin intermediul site-ului oficial, www.fcdinamo.ro.
1982 este anul în care Mohammad Murad a venit din Liban în România pentru a studia medicina”, apare pe site-ul oficial al lui Dinamo.
Mohammad Murad a ajuns în România la vârsta de 17 ani, atunci când a început să studieze medicina. După primii trei ani făcuți la iași a decis să se transfere la București. A terminat facultatea în 1988 și și-a început rezidențiatul ca medic neurolog la spitalul colentina, unde l-a prins și Revoluți.
A început primele afaceri în 1992, atuncic ând a decis primul restaurant al lanțului Spring-time, după un model de bussines împrumutat din Liban. A investit în redeschiderea Hotelului Lido, care îi aparține afaceristului de origine libaneză, iar în 1996 a cumpărat un pachet de 51% din acțiunile hotelurilor Perla, Majestic și Select.
După anii 2000, Mohammad Murad a făcut cele mai multe investiții, nu doar către industria hotelieră, ci și către zona imobiliară. În 2002 a înființat compania Triumf Construct, după ce înainte cu doi ani demarase deja constucția de locuințe din zona Șisești, în nordul Capitalei. În decursul timpului, complexul hotelier Phoenicia de pe litoral a fost extrins cu noi construcții:
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER