Lovitură de imagine dată de Dinamo! Clubul anunță parteneriatul cu cel mai mare grup hotelier din România. Cine este Mohammad Murad, antreprenorul cu investiții masive în turismul românesc

Bucurie dinamovista cu Alexandru Ilie Rauta, Ismael Lopez Blanco si Borja Valle Balonga in meciul de fotbal dintre FCSB si Dinamo Bucuresti, contand pentru Liga 1 Casa Pariurilor, desfasurat fara spectatori pe Arena Nationala din Bucuresti, sambata 3 octombrie 2020. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 1 poze

Dinamo București a reușit să dea o nouă lovitură de imagine după venirea investitorilor spanioli la conducerea clubului.

Mohammad Murad, patronul grupului de firme „Phoenicia Hotels”, este noul partener de imagine al clubului din „Ștefan cel Mare”. Anunțul că cele două părți au ajuns la un acord a fost făcut de către Radu Birlică, directorul de marketing al „câinilor”.

„Câinii”, o nouă lovitură de imagine după ce s-au înțeles cu Mohammad Murad

„OFICIAL. Mohammad Murad, alături de Dinamo București

București, 17 octombrie 2020. Grupul de firme

Phoenicia Hotels

, patronat de cunoscutul om de afaceri Mohammad Murad, este noul partener de imagine al clubului Dinamo București, a anunțat directorul de marketing Radu Birlică prin intermediul site-ului oficial, www.fcdinamo.ro.

„Ne bucurăm că domnul Mohammad Murad s-a alăturat noului proiect al clubului nostru. Phoenicia Hotels devine astfel unul dintre cei mai importanți parteneri Dinamo București în 2020. Suntem convinși că, alături de parteneri puternici, Dinamo va reveni în fruntea fotbalului românesc. Până la rezultatele așteptate de toată suflarea dinamovistă, trebuie să ne organizăm pas cu pas, să construim un club curat, cu mentalitate de învingător. Parteneriatul dintre Dinamo București și Phoenicia Hotels a fost semnat până la finalul sezonului competițional 2020-2021, cu opțiune de prelungire din partea ambelor părți”, a declarat Radu Birlică.
După două decenii de experiență pe piața turistică din România, Phoenicia Hotels este cel mai mare grup hotelier românesc. Concept dinamic, 100% românesc, Phoenicia Hotels a adunat zi de zi notorietate datorită priceperii de a crea experiențe unice.
„Am învățat, an după an, să fim mai aproape de oameni pentru a înțelege mai ușor nevoile și așteptările lor. Am învățat că nu este de ajuns să oferim servicii de cazare și masă, ci trebuie să venim în întâmpinarea oaspeților noștri cu ceva în plus. Misiunea noastră este să transpunem poveștile în realitate”, notează site-ul oficial al grupului de firme Phoenicia Hotels.

1982 este anul în care Mohammad Murad a venit din Liban în România pentru a studia medicina, apare pe site-ul oficial al lui Dinamo.

Cine este Mohammad Murad

Mohammad Murad a ajuns în România la vârsta de 17 ani, atunci când a început să studieze medicina. După primii trei ani făcuți la iași a decis să se transfere la București. A terminat facultatea în 1988 și și-a început rezidențiatul ca medic neurolog la spitalul colentina, unde l-a prins și Revoluți.

A început primele afaceri în 1992, atuncic ând a decis primul restaurant al lanțului Spring-time, după un model de bussines împrumutat din Liban. A investit în redeschiderea Hotelului Lido, care îi aparține afaceristului de origine libaneză, iar în 1996 a cumpărat un pachet de 51% din acțiunile hotelurilor Perla, Majestic și Select.

După anii 2000, Mohammad Murad a făcut cele mai multe investiții, nu doar către industria hotelieră, ci și către zona imobiliară. În 2002 a înființat compania Triumf Construct, după ce înainte cu doi ani demarase deja constucția de locuințe din zona Șisești, în nordul Capitalei. În decursul timpului, complexul hotelier Phoenicia de pe litoral a fost extrins cu noi construcții:

  • Phoenicia Luxury (2014)
  • Phoenicia Royal (2017),
  • Phoenicia Boutique Hotel.
  • Averea lui Mohammad Murad este estimată la 130 – 150 milioane de euro, iar afaceristul ocupa locul 32 în Top 300 cei mai bogați oameni din România
Publicat: 17 10. 2020, 09:46
Actualizat: 17 10. 2020, 10:17