Antrenor cu imagine
Șansele lui Gheorghe Hagi de a deveni antrenorul reprezentativei cresc semnificativ, mai ales că el ar putea atrage foarte mulți sponsori noi pentru federație.
Că Victor Pițurcă nu va mai fi selecționerul naționalei după săptămâna viitoare e un lucru aproape sigur și cunoscut de toată lumea. Că Gică Hagi e în pole-position pentru ocuparea funcției de selecționer, și asta se cam știe deja. Numai că, pe lângă dorința lui Mircea Sandu de a-i mai da o șansă „Regelui” pentru a face reconstrucția naționalei, există și alt motiv care poate conduce la numirea acestuia: imaginea!
Calculele făcute de mai-marii FRF sună cam așa: dacă tot trebuie să plece Pițurcă, ar fi bine să încercăm să și profităm din asta. Așa că se va ține cont și de brand-ul pe care îl are în spate viitorul selecționer. În acest fel, Gică Hagi devine favorit detașat. El ar fi o lovitură de imagine pentru federație, o schimbare de strategie, dar și o reîmprospătare pe linie de marketing, mai ales că Victor Pițurcă nu era deloc un punct de atracție din punct de vedere mediatic, ci dimpotrivă. Hagi a adunat contracte publicitare în valoare de 2.000.000 de euro, ceea ce spune foarte mult, iar FRF, cu o politică de imagine bună, poate scoate un profit foarte bun de pe urma imaginii „Regelui” prin atragerea de sponsori.Â
Â
Dan Petrescu, din nou în cărți
Cealaltă variantă pe care și-ar dori-o federalii, Răzvan Lucescu pe bancă și Mircea Lucescu în umbră, nu e chiar așa de profitabilă din punct de vedere financiar cum ar fi cea cu Hagi. Însă, Răzvan, cu cei 300-400 de mii de euro scoși din contractele de publicitate, ar putea reprezenta o bază de plecare promițătoare, mai ales că sponsorii s-ar putea înghesui și ei în acest parteneriat.
De asemenea, în cărți a reintrat și Dan Petrescu, federalii decizând că această pistă nu poate fi abandonată așa de ușor, rezultatele și jocul foarte bun ale Unirii Urziceni fiind o carte de vizită care l-ar putea recomanda pentru postul de selecționer. Chiar dacă „Bursucul” nu e momentan o „mașină de făcut bani”, el este totuși un antrenor tânăr și cu nume care „dă bine” în campanile publicitare.
Â
2 milioane de euro este cota de piață a lui Gheorghe Hagi, „Regele“ fiind cel mai cunoscut brand din sport
Â
Â