România a încheiat la egalitate, scor 1-1 (1-0), meciul susținut pe Arena Națională în compania Ungariei, în etapa a doua grupei F din preliminariile Euro-2016. Golurile partidei au fost marcate de Rusescu ’45, respectiv Dzsudzsak ’82.
Meciul a stârnit un interes enorm în rândul microbiștilor. TVR a fost lider de audiență pe toate targeturile: național, urban și comercial. Partida de la București a avut vârful de rating la ora 20:20, când nu mai puțin de 4,35 milioane de persoane se uitau la TVR 1, televiziunea care a transmis partida.
Dacă finala Cupei Mondiale 2014 a înregistat un rating mediu de 3,4 milioane de telespectatori, partida România-Ungaria a ajuns la o medie de peste 3,3 milioane de privitori.
În medie, 3.339.000 de români au stat cu ochii pe televizor sâmbătă seara, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 19.01-20.54, un rating* mediu de 18% și o cotă medie de piață** de 37,9% la nivel național. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audiență a zilei de 10 octombrie, pe intervalul amintit TVR 1 a avut de patru ori mai mulți telespectatori decât următorul post clasat, ProTV. În ceea ce privește publicul din mediul urban, partida România-Ungaria a fost urmărită de 1.865.000 de telespectatori (rating mediu 18,5%, share mediu 39,8%), dintre care 774.000 reprezintă targetul comercial (15,3% rating mediu, respectiv 40,7% cotă medie de piață).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre finalul partidei (ora 20.53), când nu mai puțin de 4.348.000 de români urmăreau la TVR 1 jocul tricolorilor în așteptarea înscrierii golului victoriei (rating 23,5%, share 43,1% la nivel național). Dintre aceștia, 2.360.000 erau din mediul urban (rating 23,4%, share 45,5%). Tot finalul partidei a fost cel mai atractiv și pentru publicul tânăr, ora 20.51 aducând recordul de telespectatori pe target comercial: 1.008.000 de persoane (rating 20%, share 47%).
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piață (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o stație TV și numărul mediu de telespectatori de pe toate stațiile TV, calculat pentru același interval orar (sau emisiune).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER