:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F03%2FRomania-a-pierdut-Zidul-Galben-a-invins-Fanii-tricolorilor-in-top-dupa-meciul-cu-Bosnia-scaled.jpg)
Echipa națională a inaugurat noul echipament de joc la meciul cu Bosnia. Nu a fost o inaugurare cu noroc ținând cont că tricolorii au pierdut meciul de pe teren propriu, 0-1, dar publicul a rămas alături de elevii lui Mircea Lucescu.
Intitulat „Tricoul care ne face văzuți”, noul echipament de joc al naționalei a fost cumpărat de mulți suporteri, în ciuda prețului deloc mic. Un astfel de tricou original, având culoarea galbenă costă 399 de lei. El este disponibil pe magazinul online al FRF.
Momentan, tricourile de rezervă, cele roșii și cele albastre, nu sunt disponibile.
„Noul kit marchează începutul unei noi etape pentru Generația de Suflet, cu obiectivul calificării la Campionatul Mondial 2026, într-un moment în care fotbalul românesc se află pe o pantă ascendentă, după o serie de rezultate remarcabile: calificarea la Euro 2024 de pe primul loc în grupă, o evoluție spectaculoasă la turneul final și câștigarea grupei de Liga Națiunilor cu maximum de puncte.
Elementul central al noii colecții este tricoul galben, simbol al tradiției și pasiunii suporterilor români. Inspirat de modelul iconic purtat la World Cup 1994 – un moment de referință în istoria fotbalului românesc – noul design combină estetica modernă cu puterea simbolică a trecutului. Tricolorul este evidențiat subtil prin dungi laterale, vizibile din orice unghi, amintind că identitatea națională rămâne mereu prezentă, indiferent unde ne aflăm. Acest echipament spune o poveste despre ce înseamnă să fii român, fie că ești în țară sau în diaspora. Tricolorul devine un pod către rădăcinile noastre culturale, un simbol al mândriei și perseverenței.
Campania Tricoul care ne face văzuți celebrează curajul acestei generații de jucători, care și-a câștigat respectul pe teren, dar și pe cel al suporterilor, prin determinarea și spiritul de unitate demonstrat atât în timpul meciurilor, cât și în afara stadioanelor. Fanii joacă un rol esențial în această poveste – Zidul Galben din tribunele Euro 2024 și imaginile spectaculoase din Fan Zone-uri sunt o dovadă că, atunci când suporterii români se fac văzuți, întreaga lume îi urmărește.
Pe lângă tricoul galben, colecția include și două echipamente secundare, în roșu și albastru, care pentru prima oară vor fi diferite ca design față de echipamentul principal. Aceste echipamente, fiind folosite în deplasare, scot și mai mult în evidență tricolorul.
Lansarea noului echipament marchează începutul unei călătorii, către Campionatul Mondial din 2026, găzduit de SUA, Mexic și Canada – primele două fiind țări care evocă amintiri memorabile pentru fotbalul românesc. Cu acest echipament, Generația de Suflet continuă să scrie o poveste care ne face văzuți în întreaga lume”, se arată în comunicatul FRF.
Odată cu acesta, vechile tricouri ale naționalei lui Lucescu au intrat la reducere. Ele pot fi achiziționate tot de pe magazinul online al FRF la prețul de 261 de lei. Cele mai vândute tricouri rămân însă cele de suporter, care costă 149 de lei.