Echipa națională are un nou echipament și un nou logo. Vlad Dragomir, ales să „preia ștafeta”. Contra: „Să poarte acest tricou cu și mai multă mândrie!”
- O premieră în istoria echipei naționale care începe în 1922: are propria identitate vizuală și, totodată, un nou echipament cu care va ataca Liga Națiunilor și drumul spre Euro 2020.
Federația Română de Fotbal a pregătit o surpriză tuturor suporterilor fotbalului. Echipa națională are prima identitate de brand din istorie și un nou echipament cu tricolor. Acestea au fost dezvăluite într-o ceremonie care a avut loc la Stejarii Country Club vineri, 3 noiembrie 2017. Identitatea a fost prezentată chiar de creatorul ei, Aneta Bogdan, Managing Partner al companiei Brandient. Blazonul cu care vor lupta de acum jucătorii primei reprezentative cuprinde o reinterpretare modernă a stemei naționale și simbolurile adaptate ale celor cinci provincii românești concentrate în jurul unui pentagon asemănător celui de pe mingile de fotbal.
Managerul sportiv al FRF, Adrian Mutu, i-a înmânat noul tricou jucătorului Vlad Dragomir, marcând astfel transferul către noua generație: „De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor și susținerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naționale și noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi și de mâine o chemare la unitate și la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni și doar împreună putem câștiga”, a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
În plus, FRF a dezvăluit și noul logo:
„Mă bucur foarte mult că noul drum pe care l-a început Echipa Națională coincide cu acest nou echipament și această nouă identitate. Știți că am fost, sunt și voi fi mereu un luptător și un patriot – de aceea cred că va conta foarte mult pentru jucători să poarte cu și mai multă mândrie acest tricou înnobilat cu blazonul României și să lupte în fiecare secundă pentru toți românii”, a adăugat selecționerul României, Cosmin Contra.
Acesta va fi echipamentul în care România va pași spre următoarea provocare: calificarea la EURO 2020.
Joma a creat un tricou al cărui design se bazează pe culorile specifice tricolorului românesc și semnele distinctive ale istoriei sale care îi dau valoare. În partea din față vom vedea noul scut al tricoului realizat prin tehnica flock-saten, un transfer termoadeziv cu efect 3D, care îi conferă maximă vizibilitate cu calitate fotografică. Acest scut pe care-l găsim pe noul echipament reflectă toate regiunile țării și simbolizează unitatea românilor.
sursa: frf.ro