România a debutat în preliminariile pentru EURO 2024 pe „Estadi Nacional”, cu Andorra, iar partida din Grupa I a stârnit interesul telespectatorilor.
Duelul dintre Andorra și România din preliminariile pentru EURO 2024 care s-a jucat pe „Estadi Nacional”, scor 0-2, a fost transmis la TV de Antena 1, iar acesta a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare, cu audiențe mai mari decât PRO TV, anunță Paginademedia.ro.
Meciul Andorra – România a fost urmărit de peste 1,5 milioane de români în fiecare minut, iar audiența a fost de două ori mai mare decât PRO TV, postul care s-a clasat pe poziția a doua. La ora 22.30, partida din preliminariile pentru EURO 2024 a fost urmărită de 1,9 milioane de telespectatori.
Cu un rating mediu de 10,3, aproape dublu decât PRO TV, Antena 1 a fost lider și pe publicul comercial care cuprinde segmentul de vârstă 21 – 54 de ani. În mediul urban, meciul din preliminariile pentru Campionatul European a fost urmărit de aproape 900.000 de spectatori.
Pentru echipa națională a României urmează meciul cu Belarus, marți, 28 martie, ora 21.45, în etapa a doua din preliminariile pentru EURO 2024, pe Arena Națională. Duelul este transmis de Prima TV, iar cele mai tari faze se pot vedea pe ProSport.
Dacă România a învins-o pe Andorra în prima etapă din preliminariile EURO 2024, scor 2-0, Belarus a fost umilită „acasă” de Elveția, după golurile marcate de Renato Steffen (‘4 ’17 ’29), Granit Xhaka (’62) și Zeki Amdouni (’65).
După prima etapă a preliminariilor pentru EURO 2024, România se află pe locul doi în clasamentul Grupei I, cu trei puncte, la egalitate cu Elveția, însă „tricolorii” au un golaveraj mai slab. Poziția a treia este ocupată de Kosovo, cu un punct, iar pe patru este Israel. Andorra este pe cinci, iar Belarus pe șase, ambele cu zero puncte.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER