Israel – România, în vârful audiențelor TV. Câte milioane de români au urmărit calificarea naționalei
Românii au stat cu emoții în fața televizoarelor pe durata partidei care ne-a calificat la al 6-lea Campionat European din istoria echipei naționale. Conform Kantar Media, Prima TV a fost lider de audiență în timpul partidei Israel – România, surclasând următoarele posturi în clasament.
1,7 milioane de români au urmărit Israel – România
Românii au ales naționala lui Edi Iordănescu, care a avut audiență dublă față de Antena 1 și triplă față de Pro TV.
La nivel național, calificarea istorică a „tricolorilor” a fost urmărită de peste 1,7 milioane de români. Pe perioada meciului, Prima TV a înregistrat o audiență de 10.3 puncte de rating și o cotă de piață de 28,8%.
Sărbătoarea din final a atras și mai mulți telespectatori
Bucuria calificării a atras și mai mulți români în fața televizoarelor. În „minutul de aur” (23:40) peste 2 milioane de români urmăreau Prima TV. Erau primele minute de după finalul partidei comentate de Emil Grădinescu și Costi Mocanu când se transmiteau imagini cu bucuria tricolorilor și primele reacții.
Publicul masculin a fost și mai decis în alegerea partidei. Partida care ne-a calificat la Euro a fost cel mai urmărit program al serii în rândul bărbaților. Pe acest segment de public Prima TV a înregistrat 18.1 puncte de rating și o cotă de piață de 45.6.