Lovitură pentru FRF: Timișoreana intenționează să nu prelungească acordul pentru sponsorizarea echipei naționale
Sponsorul principal al echipei naționale, Timișoreana, intenționează să nu prelungească acordul cu Federația Română de Fotbal privind prima reprezentativă, în valoare de aproximativ 600.000 de euro anual, scadent în la sfârșitul anului, au declarat pentru Mediafax surse federale.
Conform surselor menționate, compania Ursus Breweries, reprezentanta în România al producătorului de bere SABMiller, care deține marca Timișoreana, intenționează să păstreze contractul de sponsorizare al echipei naționale doar până la sfârșitul acestui an.
Reprezentanta companiei sud-africane va continua însă colaborarea cu Federația Română de Fotbal în ceea ce privește parteneriatul pentru Cupa României Timișoreana, în valoare de 300.000 de euro anual.
Contactat de Mediafax, Nicolae Nemeș, Sponsorship Manager al Ursus Breweries, nu a confirmat, dar nici nu a infirmat această intenție, precizând că atunci când compania va lua o decizie definitivă în acest sens va face anunțul public. „Nu pot să confirm absolut nimic, când va fi cazul vom anunța în mod oficial. Nu avem niciun comunicat de făcut. În momentul în care lucrurile vor fi așezate sută la sută, din totate punctele de vedere, atunci vom anunța și ce se va întâmpla cu parteneriatul cu echipa națională și cu cel referitor la Cupa României. Până atunci sunt doar discuții, mai spun ei, mai spune x sau y. Până nu se anunță un lucru oficial nu putem comunica absolut nimic. Când lucrurile se așează, vom anunța, nu e niciun secret. Dar lucrurile trebuie așezate, la noi, bugete și toate celelalte, cu federația… Până nu sunt așezate lucrurile nu va face nimeni niciun comentariu din partea noastră”, a spus el.
Federația Română de Fotbal, prin directorul departamentului de comunicare, Gabriel Berceanu, consideră Timișoreana în continuare un partener de tradiție: „Nu avem cunoștință de o asemenea intenție. Pentru FRF, Timișoreana e un partener de tradiție, pe care îl respectăm”.
Federația Română de Fotbal a semnat la începutul anului 2009 „cel mai mare contract de sponsorizare”, conform declarațiilor oficiale, cu compania Ursus Breweries, pe o perioadă de patru ani, în valoare de 1,5 milioane de euro anual.
Însă la finalul anului 2011, fostul președinte al FRF, Mircea Sandu, anunța că Ursus a reziliat unilateral contractul de sponsorizare a echipei naționale. Un an mai târziu, aceeași companie, Ursus Breweries, a încheiat alte două contracte cu FRF pe o perioadă de trei ani, unul de aproximativ 600.000 de euro anual, de sponsorizare a echipei naționale, și altul de publicitate în cadrul competiției Cupa României, în valoare de 300.000 de euro anual, ambele prin marca Timișoreana.