Meciul cu Serbia simbolizează și un nou început pentru echipa națională. Noul sponsor al tricolorilor, Ursus, își dorește să schimbe atitudinea de până acum a suporterilor față de prima reprezentativă. În acest sens, concernul de bere lansează astăzi la TV câteva spoturi inedite care îi au ca protagoniști pe Mutu, Marica, Goian și Tamaș. Nick Livesey, colaborator la producțiile „Hannibal” și „Gladiatorul” și regizor pentru aceste reclame, i-a pus pe cei patru tricolori să se înfrunte cu propriile temeri și defecte, ilustrând lupta dintre bine și rău. Mutu în alb, exuberant, va da piept cu un Mutu în negru, egoist, la fel ca și ceilalți trei fotbaliști care vor juca împotriva laturii negative a fiecăruia. Din acest război vor ieși învingători, evident, „albii”, iar fanii vor avea de câștigat o nouă atitudine vizavi de o nouă echipă, mai războinică, a României.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER