Într-un comunicat postat pe site-ul oficial, Federația Română de Fotbal anunță semnarea unui parteneriat cu brandul Viggo privind ținuta oficială a „tricolorilor” la Euro și precizează că cel care a supervizat de aproape ținuta tricolorilor a fost Cătălin Botezatu, partener în proiectul Viggo.
În comunicatul remis presei se arată că miercuri, 6 aprilie, de la ora 19:30, la Viggo Flagship Store din Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 2, va avea loc evenimentul de lansare în România a brandului Viggo, lansarea kit-ului suporterului român pentru Euro 2016, dar și prezentarea ținutei pe care echipa națională o va purta la Campionatul European, dar și că pentru ținutele pe care lotul echipei naționale le va purta la Campionatul European din Franța, a fost ales unul dintre cei mai prestigioși furnizori de țesături de pe mapamond: Casa Dormeuil, fondată în anul 1842 și care îmbracă elita mondială, președinți de stat, personalități regale sau staruri de la Hollywood.
„Ne mândrim că Viggo este un brand premium și ne mândrim cu faptul că acest brand are o colaborare foarte strânsă cu cele mai bune fabrici de textile din Italia și din România, așa că poate concura oricând cu marile brand-uri cu istorie și notorietate importantă pe piață. Ne bucurăm că am fost aleși să îmbrăcăm echipa națională și pe oficialii ei la o competiție atât de importantă și vă asigurăm că băieții vor arăta impecabil”, a declarat Ionuț Marin, CEO-ul companiei.
Cătălin Botezatu, partener în proiectul Viggo, a fost cel care a supervizat de aproape ținuta tricolorilor, se mai arată în comunicat.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER