Nou! Acum răchita și cu micșunelele
Un amic i-a promis soției că, dacă va slăbi 20 de kg, o va duce în Maldive. Ea dă la bicicletă cu gândul la plaja însorită, el se gândește că tot în Mamaia vor merge. Insulele Maldive sunt la fel de departe ca obiectivul propus consoartei.
Similar, magazinele se înghesuie să promită reduceri senzaționale dacă România va deveni campioană europeană. Alții, mai generoși sau… mai realiști, promit gratuități dacă ajungem în finală. Cei mai pragmatici negustori îți dau cam de-o bere dacă trecem de grupe, cam de-o friptură dacă trecem de sferturi și chiar jumătate de televizor dacă trecem de semifinale. Totuși, reducerile se aplică doar pentru plasmele de minimum 94 cm. Adică nu numai rezultatele, ci și mărimea contează.
Fără să fac statistici, bazându-mă doar pe generozitatea cu care par să se împartă electrocasnicele, sunt sceptică în legătură cu șansele câștigării campionatului european. Ba chiar mi se par descurajante promoțiile. Sigur, italienii au fost campioni în 2006, iar cu promoția asta s-au dat milioane de euro. E altceva. Aș fi preferat ca superofertă o „Grupă a Vieții“.