OFICIAL | Telekom, noul sponsor principal al echipei naționale a României! Anunțul făcut de FRF

După semnarea unor contracte cu Bergenbier și Bancpost, FRF a găsit un nou sponsor principal. Este vorba despre gigantul Telekom, care va fi prezentat luni

FRF a anunțat vineri că a oficializat deja semnarea unui parteneriat cu un nou sponsor principal, acesta fiind gigantul Telekom România, așa cum ProSport a informat încă din luna martie. În cele din urmă, negocierile dintre cele două părți au ajuns la un consens, iar luni, noul partener va fi prezentat în cadrul unei conferințe de presă de către președintele Răzvan Burleanu.

  • Suma sponsorizării nu a fost încă făcută publică, însă se anunță spectaculoasă, în condițiile în care contractele semnate cu sponsorii secundari aduc aproximativ 4,5 milioane de euro în contul FRF. Cel mai probabil, tricolorii vor avea parte și de un bonus, în cazul în care obțin calificarea la turneul final al Euro 2016
Brandul Telekom România operează în țara noastră din septembrie 2014, atunci când Romtelecom și Cosmote au început să comunice sub același nume. Costul rebrandingului a fost, potrivit oficialilor companiei, de circa 15 milioane de euro. În octombrie 2014, reprezentanții Telekom România confirmau pentru ProSport faptul că analizează sportul românesc pentru a identifica viabilitatea unei asocieri.
 
Compania germană a avut echipă de ciclism care a câștigat două Tururi ale Franței și plătește 30 de milioane de euro pe an pentru a fi sponsorul principal al lui Bayern Munchen.„Pentru moment, Telekom România ana­li­zează oportunitățile de sponsorizare de pe piața locală. Vom lua o decizie în care vom considera impactul și eficacitatea sponsorizării, precum și alinierea la strategia de sponsorizări a Deutsche Telekom. Odată ce eventualele parteneriate vor fi încheiate, vom comunica la momentul respectiv”, era poziția companiei în toamna anului trecut.

Bancpost și Bergenbier, alți doi sponsori FRF în mandatul lui Burleanu

În primul an al mandatului lui Răzvan Burleanu, Federația Română de Fotbal a reușit să fie activă din punct de vedere al marketingului, semnând contracte cu alte două entități: Bergenbier și Bancpost. Potrivit informațiilor ProSport, cele două companii oferă minimum 4,5 milioane de euro, suma crescând cu încă un milion în cazul în care tricolorii se califică la Euro, performanță care este extrem de aproape.

Publicat: 12 06. 2015, 14:04
Actualizat: 12 06. 2015, 21:48