Piți = 2 x Lucescu!** Naționala fostului selecționer era mai urmărită decât cea a succesorului său

Diferențele dintre echipa antrenată de Victor Pițurcă și cea a
lui Răzvan Lucescu nu se opresc doar la criteriile de performanță,
ci și la interesul stârnit în rândul telespectatorilor. Campania în
care România reușea să ajungă la Euro 2008 a fost mult mai
interesantă pentru români decât actuala.

Cei mai potriviți termeni de comparație sunt dați de meciurile
tricolorilor cu Albania, Belarus și Luxemburg, trei dintre
adversarele pe care românii le-au întâlnit și acum, dar și în 2006.
Dacă în timpul lui Pițurcă cele trei partide au strâns în fața
televizoarelor aproximativ 2,1 milioane de oameni pe segmentul de
public comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, numărul
acestora a scăzut până la 1,2 milioane în campania de calificare
pentru Euro 2012. Relevante sunt și vârfurile celor două mandate în
materie de audiență: un milion de români din targetul mai sus
menționat au stat cu ochii pe România – Olanda (1-0) în 2007, cu
aproape 200.000 mai mulți decât la Franța – România (2-0) din
octombrie anul trecut.

12,8 puncte de
rating
pe segmentul de public comercial cu
vârste între 18 și 49 de ani a realizat România – Luxemburg în
2007, acesta fiind cel mai puțin urmărit meci al tricolorilor de
atunci

10,9 puncte de
rating
pe același targhet a realizat partida
România – Luxemburg

Publicat: 01 04. 2011, 01:12
Actualizat: 01 04. 2011, 01:15