Răzvan Burleanu a bătut palma, în numele FRF, cu brandul celui mai mare importator de banane din Europa.
Președintele Răzvan Burleanu a asociat FRF cu brandul Yellow, care aparține companiei Citronex, cel mai mare importator de banane din Europa.
În urma semnării acestui parteneriat, federația va primi finanțare pentru proiectele de dezvoltare a fotbalului, dar compania va și „furniza produse echipelor naționale și la evenimentele FRF”, potrivit comunicatului remis de Federația Română de Fotbal, prin intermediul site-ului oficial.
„Mă bucur că o companie care a intrat recent pe piața românească, dar cu o foarte bună reputație la nivel european și cu un standard ridicat al calității produselor pe care le oferă, a ales să susțină dezvoltarea fotbalului românesc.
Obiectivul nostru este de a oferi echipelor naționale cele mai bune condiții de pregătire pentru performanță, iar cu ajutorul partenerilor noștri reușim să facem acest lucru. Federația Română de Fotbal continuă să fie un partener de încredere pentru mediul de afaceri prin promovarea fotbalului în toată societatea și comunitatea sa”, a declarat președintele Răzvan Burleanu, cu ocazia semnării parteneriatului dintre importatorul de banane și FRF.
La evenimentul de prezentare a parteneriatului au participat și foștii internaționali Marius Niculae și Miodrag Belodedici, care în prezent sunt angajați ai FRF.
Compania care deține brandul Yellow, noul partener al FRF, nu activează doar pe piața importului de fructe exotice, iar printre obiectivele acesteia se numără construcția de sere în care vor fi crescute roșii.
„Suntem mândri de acest parteneriat oficial și bucuroși să susținem cel mai popular sport al României. Brandul Yellow reprezintă garanția celor mai bune banane premium de pe piață și suntem încrezători că fanii fotbalului cunosc beneficiile unui astfel de fruct sănătos.
Putem spune acum că bananele își aduc contribuția valoroasă la viața unui popor sănătos, fericit și de succes – acestea sunt de fapt și gândurile și urările noastre către echipele naționale de fotbal ale României!”, a declarat președintele grupului polonez care deține brandul de banane asociat, începând de acum, cu imaginea echipelor naționale de fotbal ale României.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER