:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F03%2FS-au-vandut-toate-biletele-pentru-Romania-Bosnia-Reactia-FRF-%E2%80%9ESunteti-minunati-scaled.jpg)
Deși naționala României a pierdut meciul cu Bosnia, scor 0-1, din preliminariile Campionatului Mondial, reprezentativa antrenată de Mircea Lucescu a câștigat „lupta” suporterilor.
49.413 spectatori au fost prezenți pe cel mai mare stadion din țară la partida cu Bosnia, prima din preliminariile CM 2026.
Naționala României a pierdut prima partidă a preliminariilor Campionatului Mondial din 2026, scor 0-1 împotriva Bosniei. Ca de fiecare dată, suporterii naționalei au „răspuns” prezent și au epuizat biletele cu o lună înainte de data la care a avut loc meciul. 49.413 spectatori au fost prezenți în tribunele Arenei Naționale, iar meciul a intrat în top 3 cele mai urmărite dintre cele care au avut loc vineri seara, conform celor de la Football Meets Data.
Partida României cu Bosnia a fost depășită ca număr de spectatori prezenți doar de meciul Angliei împotriva Albaniei, unde pe Wembley au fost prezenți 82.378 de spectatori și de cea a Poloniei împotriva Lituaniei, cu 55.738 de oameni care au fost pe stadionul din Varșovia.
Partida dintre România și Bosnia a stârnit un interes mare și din partea celor care au ales să vadă meciul din fața televizorului.
Antena 1 a transmis partida, meciul fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.
Difuzat în intervalul 21:47 – 23:47, România – Bosnia a ocupat primul loc în topul audiențelor pe toate targeturile. Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, meciul a înregistrat 10.7 puncte de rating și 36.5% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul secund, Pro TV, a obținut 6.6 puncte de rating cu 22.7% cotă de piață.
Și pe segmentul urban, meciul tricolorilor s-a situat pe primul loc, înregistrând 11.7 puncte de rating și 33.1% cotă de piață, în timp ce ocupantul locului 2, Pro TV, a obținut 8.1 puncte de rating și 23% cotă de piață.
Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului naţional, unde Antena 1 a ȋnregistrat 10.8 puncte de rating și 31% cota de piaţă, urmată tot de Pro TV, cu 8.9 puncte de rating și 25.4% cota de piaţă. În minutul de aur, 23.18, peste 2.1 milioane de telespectatori urmăreau confruntarea România – Bosnia la Antena 1.