Ți-ai luat bilet să-l vezi pe Messi și te-a lăsat Argentina cu buza umflată?** Află TOT ce trebuie să știi despre procedura de rambursare a tichetelor

Argentina a anunțat oficial că nu se va mai prezenta pe 10
august la București, pentru amicalul cu România de la inaugurarea
„Național Arena”.

Astfel, noua arenă va fi inaugurată pe 6 septembrie, la meciul
oficial cu Franța, iar elevii lui Victor Pițurcă vor disputa pe 10
august, cel mai probabil, un amical cu Uzbekistan în Austria.

Iată
mai jos procedura de rambursare a biletelor și a plății aferente
acestora, postată pe site-ul oficial al FRF:

Valabilă pentru achiziția biletelor prin site-urile
www.biletefotbalonline.ro, www.bilete.ro, www.myticket.ro,
www.eventim.ro

1. Solicitările de rambursare a contra-valorii biletelor
achiziționate la meciul România-Argentina se vor primi până la data
de 10 August 2011 (data poștei). După această dată, nicio
solicitare de rambursare nu va mai fi luată in calcul, biletele
nerambursate considerându-se automat bilete valabile la meciul
inaugural al Național Arena, România – Franța, din data de 6
Septembrie 2011, ora 21.30.

2. Cererile de rambursare a c/v biletelor la meciul România –
Argentina vor fi depuse excusiv online prin completarea
formularului special, ce se va găsi pe fiecare dintre cele 4
site-uri evocate mai sus; nu se vor accepta spre rambursare comenzi
parțiale (exemplu: dacă achiziția inițială a fost de două bilete,
se vor putea rambursa numai două bilete); banii se vor returna în
aceeași formă în care au fost plătiți și vor include c/v biletelor
și a tuturor taxelor plătite în momentul achiziționării. Nu se va
ține cont de nicio solicitare de rambursare exprimată altfel decât
prin completarea formularului de rambursare disponibil
online;

3. Rambursarea banilor plătiți la achiziționarea online a biletelor
se va face într-un termen de maxim 20 de zile de la data returnării
biletelor achiziționate către site-ul de unde au fost cumpărate sau
în termen de maxim 20 de zile de la data completării formularului
online – pentru persoanele care nu au intrat în posesia biletelor
până la data de 2 August 2011; biletele se vor rambursa pe
cheltuiala expeditorului ȘI VOR TREBUI SĂ‚ SE AFLE ÎN ACEEAȘI STARE
FIZICĂ‚ ÎN CARE AU FOST LIVRATE; biletele care vor prezenta
deteriorări fizice, vor avea înscrisuri (altele decât cele scrise
legal pe ele), codul de bare deteriorat, etc, NU SE VOR ACCEPTA LA
RAMBURSARE.

4. Biletele se vor putea rambursa prin două metode: prin
poștă/curier (livrare cu confirmare de primire) sau prin
rambursarea fizică la sediul site-ului de unde au fost
achiziționate (adresele de rambursare sunt trecute pe fiecare site
în parte). Ambele tipuri de rambursări se vor face exclusiv pe
cheltuiala expeditorului. În ambele situații, returnarea
contra-valoarii biletelor rambursate (inclusiv a taxelor aferente
achiziției) se va face în termen de maxim 20 de zile de la data
rambursării efective a biletelor, în aceeași formă în care biletele
au fost plătite!

5. Biletele care au fost rambursate deteriorate se vor analiza de o
comisie special constituită, în data de 17 August 2011 (compusă din
reprezentanți ai ANPC, Poliției, FRF și ai agentului economic de
unde au fost achiziționate), iar expeditorii acestora vor fi
înștiințați ulterior asupra deciziei luate.

Publicat: 02 08. 2011, 09:20
Actualizat: 02 08. 2011, 10:28