Înfrângerea României din meciul cu Lituania le-a dat idei unor tineri de la o agenție de publicitate, care i-au taxat pe elevii lui Pițurcă. Periodic, în centrul Bucureștiului, mai exact pe strada Arthur Verona, sunt expuse panouri care „iau la mișto“ realitatea românească. Fie că găzduiește mesaje împotriva maneliștilor ori a politicienilor, „Panoul Arthur Verona“ oferă prilejul unor angajați ai unei agenții de publicitate să-și exprime ideile în teme de interes general. Ultimele victime sunt chiar Adrian Mutu și compania, cărora li se propune un nou echipament pe care să-l îmbrace în următoarele meciuri ale primei reprezentative. Sub titlul „Noul echipament al băieților noștri“, autorul le sugerează fotbaliștilor să poarte fuste în loc de șorturi. Panourile, care fac parte dintr-un proiect social demarat de agenția Cohn&Jansen, pot fi văzute și pe www.panoularthurverona.ro.
"Chiar sunt curios să văd și eu panoul ăsta. Voi merge pe strada respectivă" – Florin Prunea, director Relații Internaționale FRF
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER