Un concert programat pe Arena Națională a fost mutat în Piața Constituției. Evenimentul are loc cu cinci zile înainte de România – Grecia
Show-ul Violetta Live, ce are ca protagoniști vedetele serialului „Violetta” al Disney Channel, programat inițial pe 2 septembrie, la Arena Națională, se mută în Piața Constituției, din cauza meciului România-Grecia din 7 septembrie, ce contează pentru preliminariile Campionatului European din 2016.
Programat inițial la Arena Națională din București, concertul Violetta Live se va muta în Piața Constituției din București, data rămânând aceeași, informează organizatorii evenimentului, Emagic.
Schimbarea locului de desfășurare a evenimentului are la bază rațiuni logistice, timpul foarte scurt avut la dispoziție pentru eliberarea Arenei Naționale și pregătirea gazonului pentru meciul României din 7 septembrie putând afecta desfășurarea în condiții optime atât a spectacolului, cât și a meciului.
„Concertul ar fi avut un set-up diferit față de evenimentele susținute până acum pe stadion, cu scaune pe gazon și scena poziționată în dreptul unei tribune, ocupând un spațiu mult mai mare din suprafața terenului. Astfel, schimbarea gazonului ar fi fost absolut necesară pentru meciul pe care echipa României îl va susține pentru calificarea la Euro 2016, pe 7 septembrie. În urma întâlnirilor pe care le-am avut cu reprezentanții turneului Violetta Live, am ajuns de comun acord la concluzia că adaptarea producției turneului la set up-ul de outdoor, stadion sau piață, necesită eforturi mult mai ample și extra timp, fapt pentru care și activitățile de load-out din stadion ar dura mai mult decât estimările inițiale, limitând astfel timpul rămas la dispoziție pentru pregătirea terenului”, a declarat Laura Coroianu, managing partner Emagic.
Potrivit organizatorilor, se va păstra structura inițială a categoriilor de bilete, toate tichetele achiziționate până în prezent rămânând valabile. Fiecărui loc din Arena Naționala îi va corespunde un loc în Piata Constituției, scaunele fiind dispuse într-un aranjament de semicerc, astfel încât cei care au achiziționat locuri în tribună vor primi în noul amplasament locuri mult mai aproape de scenă.
Cei care deja și-au cumpărat bilete sunt rugați să verifice site-urile www.myticket.ro și www.eventim.ro, în funcție de punctul de achiziție, pentru detalii și informații privind renumerotarea locurilor. Ca urmare a spațiului disponibil din Piața Constituției, toate scaunele vor fi amplasate la o distanță mai mică față de scenă, cu o vizibilitate mai bună, fără însă a se modifica prețurile biletelor aferente.
Biletele pot fi achiziționate în continuare, la prețuri începând de la 135 de lei, de pe www.myticket.ro și www.eventim.ro, precum și din rețelele afiliate.
Spectacolul, prezentat în premieră în România, este parte a turneului internațional din 2015 al grupului.
Violetta Live va avea ca protagoniști vedetele din distribuția originală a serialului, printre care Martina Stoessel, care interpretează rolul Violettei. Alături de Martina, pe scenă vor fi Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmila), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimento (Broduey) și Alba Rico Navarro (Naty).
Artiștii vor interpreta cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1 și 2, dar și „En Gira” din sezonul 3 al serialului „Violetta”. Noul concert va include, de asemenea, o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formație de cinci muzicieni, decoruri și lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante și costume uimitoare.
În timpul unui spectacol, artiștii schimbă peste 75 de costume – printre care 13 costume pentru Martina Stoessel (Violetta) și peste 50 pentru restul actorilor.
De asemenea, 10 camioane sunt utilizate pentru a călători cu turneul în Europa și durează aproximativ 14 ore pentru a pregăti spectacolul în fiecare spațiu de concert.
În cadrul turneului sunt programate peste 107 spectacole în 38 de orașe din 12 țări din Europa, în 2015.
Primul concert Violetta a fost pus în scenă la Teatro Gran Rex, în Buenos Aires, în martie 2013. Denumit „Violetta en Vivo”, concertul a avut 77 de reprezentații și a fost vizionat de peste 250.000 de persoane din Buenos Aires.
Acesta a fost urmat de primul turneu „Violetta in Concert”, care a debutat în Asunción, Paraguay, în septembrie 2013, după care s-a mutat în Europa, unde au fost susținute 62 de spectacole în 15 orașe din Spania, Italia și Franța.
În total, turneul a vândut aproape un milion de bilete pentru peste 200 de concerte, în 12 țări. Turneul a fost urmat de lansarea filmului special care a inclus un spectacol live în întregime și le-a oferit fanilor șansa de a vedea ce se întâmplă în culisele unui turneu de concerte live.
Serialul „Violetta” s-a bucurat rapid de succes în toate piețele unde a fost lansat. Considerat prima „telenovelă” pentru copii, serialul a atras telespectatorii cu povestea Violettei, o tânără talentată care revine în orașul natal, Buenos Aires, după ce a trăit câțiva ani în Europa, și reușește să facă față provocărilor și schimbărilor dramatice din viața de adolescentă, pe acorduri muzicale și în ritm de dans.
Dublat în 15 limbi străine, „Violetta” a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane în perioada octombrie-decembrie 2014.
„Violetta” a avut un succes imens și cu produsele personalizate, în diverse categorii, precum articole de modă, produse pentru casă, papetărie, accesorii, cosmetice, jucării, electronice, cărți și reviste, înregistrând vânzări de peste trei milioane de cărți și un milion de jurnale numai în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Artiștii din „Violetta” au obținut numeroase discuri de platină, cu vânzări de peste două milioane de unități în lumea întreagă.
„Violetta” are peste 350 de milioane de vizualizări pe YouTube, la nivel global, înregistrând mai multe căutări pe YouTube decât Justin Bieber în Italia, Spania și Franța.
The Walt Disney Company (TWDC), împreună cu companiile subsidiare și afiliate ale sale, este unul dintre cele mai mari grupuri internaționale în difuzarea de programe de divertisment și media pentru întreaga familie.